Inzamelingsactie voor honden in het buitenland

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Roossssa

Inzamelingsactie voor honden in het buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-13 17:22

Hallo Bokkers,

Graag wil ik een inzamelingsactie op poten zetten voor een stichting waarvan ik zelf 2 honden heb geadopteerd.
Deze mensen doen enorm goed werk. Hebben sterilisatie/castratie projecten, vangen honden en katten op uit het buitenland en gaan meerdere malen per jaar naar het asiel om daar de handen flink uit de mouwen te steken.
Dit jaar wil ik ook een week mee om te gaan helpen en wil ook graag mijn medewerking verlenen om geld in te zamelen zodat ze daar weer veel goede dingen voor kunnen doen.

Nu heb ik zelf al een hoop paardenspullen op de boktmarkt gezet en de opbrengst daarvan gaat geheel naar de stichting. Nu wil ik jullie vragen om meer ideetjes op te doen om geld in te zamelen of dat er zelfs misschien bokkers zijn die een donatie willen doen.
Ik zorg er persoonlijk voor dat iedere cent bij de stichting terecht komt. Dit is altijd na te checken mocht iemand daaraan twijfelen.

Als er vragen zijn hoor ik dat graag en ik hoop op jullie medewerking door ideetjes aan te dragen of zelf een donatie te doen.

Alvast enorm bedankt!

Lieve groet

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 21:30

Ik vind het altijd zo spijtig dat wij alsmaar geld aan die landen geven en dieren hierheen halen maar niet erbij stil staan dat wij ook overvolle asiels hebben met zielige honden en katten...

Alsnog vind ik het goed van je dat je je zo inzet voor een goed doel :j +:)+