Kat likt aan plastic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nayomie

Kat likt aan plastic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-13 21:42

Hey,

Ik vind het maar een rare gewoonte hoor. Mijn kat is al een tijd bezig met het likken aan plastic. En dan vooral die doorzichtige zijn aantrekkelijk voor dr.

Wat zet haar tot dit toe? :+

Groet

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 21:44

Ik heb er laatst nog op gegoogled, alleen mijn kat likt aan heel veel dingen van stof... Kan een teken zijn van stress en/of ziekte. Maar ik weet je er het fijne niet van te vertellen, ik heb 't ook maar van Google. Misschien dat er een andere Bokker is die het precies weet. :) Onze kat is erg oud en twee jaar geleden gaf de dierenarts hem niks meer toen hij een longontsteking kreeg, maar hij is er nog, is alleen nog de vraag voor hoe lang..
Laatst bijgewerkt door Jorinda op 26-01-13 21:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 21:44

Dat heb ik een tijdje terug ook opgezocht maar is weinig over te vinden..

Yessy

Re: Kat likt aan plastic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 21:46

Op plastic zit een heel dun vetlaagje en dat vinden ze lekker, heel veel katten likken aan plastic :j

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-13 21:48

Yessy schreef:
Op plastic zit een heel dun vetlaagje en dat vinden ze lekker, heel veel katten likken aan plastic :j

Oh, dat scheelt! Dan is er iig niks aan de hand. :D

Een beweging van stress is het absoluut niet. Het is een coole kikker. Toen ze voor het eerst buiten was, had je haar toen moeten zien. Ziekte is ze al op getest half jaar terug. Ze heeft enkel een vlooienallergie maar dat wordt constant in de gaten gehouden.