Gratis app voor vermiste huisdieren !

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

freespirit

Gratis app voor vermiste huisdieren !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-13 16:20

Graag wil ik jullie aandacht vragen voor de volgende gratis app van Global Pet Alert ! Het is een app waarmee je een alert kunt uitsturen naar duizenden mensen wanneer je je huisdier kwijt bent, maar ook alerts kunt ontvangen wanneer huisdieren vermist zijn !!

Het Global Pet Alert netwerk blijft iedere dag groeien. Er zijn in Nederland al duizenden mensen die de gratis app van Global Pet Alert hebben gedownload maar we zijn er nog lang niet! Dagelijks worden er nieuwe Alerts verstuurd voor dieren die vermist worden. De baasjes zijn vaak radeloos.. Het gevaar van de kou maar ook het gevaar van het verkeer maken dit gevoel alleen nog maar erger... Zo machteloos..
We willen je niet vragen om geld en ook niet om fysiek de kou in te gaan om te gaan zoeken. Het enige wat wij je graag zouden willen vragen om uit te kijken naar vermiste dieren. het helpt al enorm als je gewoon vanuit de woonkamer even naar buiten of even in je schuurtje kijkt als je een Alert ontvangen hebt. Je helpt er veel mensen/dieren mee zonder enige moeite dus waarom zou je de app niet downloaden?

Zie hier het instructiefilmpje !! http://www.youtube.com/watch?v=UPEum1DLR9I&feature=youtu.be
Meer info: http://www.globalpetalert.nl

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 16:23

Ah geweldig! Die ga ik delen mijn met collega's van de dierenambulance! :j

Floepie86

Re: Gratis app voor vermiste huisdieren !

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 22:55

Was al bekend met deze app. En hij is idd heel handig en overzichtelijk!

Shona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 10:15

Heb de app al een tijd terug op m´n telefoon gezet, maar nooit wat mee gedaan. Ik ga direct even uitvogelen hoe het werkt :D

freespirit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-13 10:49

Shona_ schreef:
Heb de app al een tijd terug op m´n telefoon gezet, maar nooit wat mee gedaan. Ik ga direct even uitvogelen hoe het werkt :D

Er zijn wat verbeteringen doorgevoerd !! Je kunt nu de straal/radius rondom verkleinen, dus dichter nij huis en profielen van meerdere soorten dieren (dus niet alleen hond of kat) aanmelden !

Dus ook paarden !!!
Mocht je paard/pony es aan de kletter gaan (zonder jou :( ) kun je een alert uit laten gaan naar alle deelnemers van Global Pet Alert bij jou in de buurt !! Iedereen kan dan uitkijken naar je dier.

Shona_

Re: Gratis app voor vermiste huisdieren !

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 20:43

Heb alles bekeken en ingesteld, inderdaad fijne app :j