Wie kent er een website/adres/etc... waar bemiddeling tussen (alleenstaande) konijnen wordt aangeboden? Het gaat niet om het volledig afstand doen van een konijn. Maar het aanbieden of zoeken van een 'pleegadres', dit kan allemaal besproken worden. De verantwoording wordt gedeeld, een en ander uiteraard in overleg. De site van Binnybin heeft een bemiddeling voor senioren vanaf 7 jaar. Het gaat hier om een gecastreerde konijnen man van 4 jaar waar een rustig vrouwtje voor wordt gezocht. Voor meer info. of iemand die zelf interesse heeft, stuur even een pb.
De meeste konijnenopvangen zoals bv. Huizepluis (Ede), BunnyBin (vangt zelf niet meer op), Asiel Goofy etc. kunnen je hier wel mee helpen. Als je op die websites bij links klikt kun je ook anderen vinden.
Ik tem overigens even want dit hoort hier niet. Succes!
Waar woon je? Mij hebben ze hier super goed geholpen: http://www.dierenhulpcentrum.nl Op hun site staan ook veel goede tips, en ze reageren heel snel op mail. Staan altijd voor je klaar. Super adres
Neej
Wat bedoel je precies met bemiddeling? Wil je een adres zoeken waar je konijn komt waar je hem nog eens kan bezoeken? Of ben je gewoon opzoek naar een vriendinnetje voor hem voor bij je thuis?
Lindaonline
Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-13 18:14
Laptopmuis je hebt pb.
Bedankt voor jullie reacties en het verplaatsen! Ik zal de links bekijken