Ik ben op zoek naar soortgelijke ervaringen. Mijn heeft een terugkerend probleem met haar voorpoot. Vaak als ze hard heeft gerent of gek heeft gespeelt loopt ze de dag daarna mank met haar rechtervoorpoot.
Dit is het schatje:

Ik heb zojuist deze email gestuurd naar mijn dierenarts:
Ongeveer 2 maanden geleden ben ik bij jullie geweest met mijn hond Indy (Nova Scotia Duck Tolling Retriever teefje), omdat ze mank liep met haar rechter voorpoot.
Er zijn toen foto's gemaakt waarop geen aanleiding te zien was en ze heeft ontstekingsremmers meegekregen.
Wij hebben haar zoals aangeraden 6 weken rustig aan gedaan met haar en alles leek goed te gaan.
Gister heeft ze voor het eerst weer lekker gespeeld en gerent met een vriendinnetje van haar. Diezelfde avond liep ze weer mank met haar rechtervoorpoot.
Het lijkt een opstart pijn te zijn, want na 2 minuten wandelen loopt ze zo goed als normaal.
Betekend het feit dat ze weer last heeft van dezelfde poot dat het geen ontsteking is geweest? Misschien iets met haar gewrichten?
De kosten van haar vorige dierenartsbezoek waren erg duur en het heeft uiteindelijk dus niet geholpen.. Ik zit er niet echt op te wachten om weer veel onnodige kosten te maken, dus ik ga nu eerst zelf wat onderzoek doen naar wat het zou kunnen zijn.
Heeft iemand hier een idee wat het zou kunnen zijn?