Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
vuurneon schreef:Ik kan jouw kat wel op stal gebruiken nu... Kan hij zich uitleven aan alle muizen die daar nu beschutting zoeken
Goof schreef:Hehe ik ben, toen ik nog bij mijn ouders woonde, wel eens op duivenjacht geweest. Poes had een levende duif mee naar binnen genomen en aangezien mijn moeder bang is voor alles wat vliegt had zij zich opgesloten in de slaapkamer en kon ik op vogeljacht in de woonkamer
Colway schreef:Hier ook zo'n kat, die kwam laatst zelfs met een (levende) eend aanlopen, allemaal bloed op het pad, toen ik de eend wilde bevrijden vloog hij gewoon weg. Muizen, vogels, kikkers, alles wordt meegenomen
vuurneon schreef:Ik zal het mijn moeder maar niet aandoen, die zat al in tranen toen onze kat met een vlinder in de bek trots thuiskwam haha
troi schreef:Tja, dat is de aard van katten.. De onze is zelfs wel eens met een wild konijn binnengekomen.. Je zou hem kunnen afleren de prooi binnen te brengen door daar boos op te reageren. Dat leerde onze kat erg vlug.
om eerlijk te zijn wij hebben alleen in de winter wat extra voer nodig! voor de rest zorgt die zelf voor zijn eten
ponyparadijs schreef:Het is hier niet zo dat hij moet jagen om te leven.
Kat heeft altijd brokken ter beschikking en krijgt 1x daags ook nog blik.
Maar blijkbaar vindt hij het jagen erg leuk!
punt is dat hij voor zich zelf zorgt en dus niets eet binnen
) via marktplaats mensen zochten een goed plekje wegens teveel aan dieren en ze zou niet met kleine kinderen kunnen.