Witch (poes) smijt graag , filmpje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

franka75

Witch (poes) smijt graag , filmpje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-13 01:58

kijk en geniet

Jindai

Re: Witch (poes) smijt graag , filmpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 02:28

Het is duidelijk dat zoiets als dat dus níet rechtop hoort te staan :D En ook dat je er met je koppie in moet gaan hangen :j Leuk beest! Wat is eigenlijk die lichte vlek bij/op haar staart? Wat klink jij trouwens lekker Haag's :D

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-13 02:38

hahahaha ik ben ook haags, ja das een allergie voor het een en ander waarschijnlijk vlooien of voer, al heel veel geprobeerd

Jindai

Re: Witch (poes) smijt graag , filmpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 02:57

Dat je Haags was had ik idd al gezien :D Je deed me denken aan de vader van een nichtje(oom dus en ook Haags, jáááááren niet gesproken vanwege scheiding tante, sinds 3 jaar gelukkig weer wel door mijn nichtje)
Slikt jou kat iets van Fludrocortison of Cortisonacetaat??? Dat krijgt mijn hond namelijk, vanwege zijn bijnieren die niet functioneren. Daar krijgt hij dus medicijnen voor(dagelijks, s'ochtends en s'avonds) en vanwege die medicijnen krabt en knauwt hij dus. Dacht ook eerst dat vlooien de grote boosdoeners waren, maar na een huidafstrijkje was daar niets van te zien.

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-13 20:35

hm een huidafstrijkje kan ik ook eens doen maar nee ze slikt niets maar als ze prednison krijgt gaat het over. ja mn haags is onvervalst al vragen ze ook vaak of ik uit leiden kom maar ik hou van accenten en mag er graag mee spelen.