Jaren lang ging je met me mee naar school. Want jij was de ideale hond om te gebruiken in de lessen.
Een allermansvriend.
Tijdens die lessen kwamen we erachter dat jouw hartje anders was dan bij gezonde honden.
Toen kwamen we er ook achter dat jouw ras erg veel erfelijke aandoendingen kan hebben.
Je was toen nog maar 4 jaar..
In de daaropvolgende jaren ging je mee op reis en zelfs mee naar de dierenarts waar vorig jaar je beste vriend Rakker ingeslapen werd.
Maar de afgelopen 4 maanden ging je hard achteruit.
Constant schuren over de vloer en krabben aan je kop. Je werd heel snel heel dik en hield vocht vast.
Vaak gingen we naar de dierenarts.
Met vochtafdrijvers viel je heel snel en veel af. Maar je werd graatmager, want je at niet meer.
Je plastte in huis. Je had zelfs een epileptische aanval. "Maar hij piept nooit" zeiden mijn ouders.
Ik wist dat je niet meer kon. Je bent al 9 jaar, en dat is best oud!
En daarom heb ik je gisteren voor de laatste keer naar de dierenarts gebracht. Het was goed zo. Jij mag niet meer lijden.
Zelfs het verdovingsspuitje heb je niet gevoeld. Heel snel was je weg.
Het is goed zo.
Rust zacht Buddy!

Een allermansvriend.
Tijdens die lessen kwamen we erachter dat jouw hartje anders was dan bij gezonde honden.
Toen kwamen we er ook achter dat jouw ras erg veel erfelijke aandoendingen kan hebben.
Je was toen nog maar 4 jaar..
In de daaropvolgende jaren ging je mee op reis en zelfs mee naar de dierenarts waar vorig jaar je beste vriend Rakker ingeslapen werd.
Maar de afgelopen 4 maanden ging je hard achteruit.
Constant schuren over de vloer en krabben aan je kop. Je werd heel snel heel dik en hield vocht vast.
Vaak gingen we naar de dierenarts.
Met vochtafdrijvers viel je heel snel en veel af. Maar je werd graatmager, want je at niet meer.
Je plastte in huis. Je had zelfs een epileptische aanval. "Maar hij piept nooit" zeiden mijn ouders.
Ik wist dat je niet meer kon. Je bent al 9 jaar, en dat is best oud!
En daarom heb ik je gisteren voor de laatste keer naar de dierenarts gebracht. Het was goed zo. Jij mag niet meer lijden.
Zelfs het verdovingsspuitje heb je niet gevoeld. Heel snel was je weg.
Het is goed zo.
Rust zacht Buddy!

veel sterkte! Het is zo naar om je maatje weg te brengen.. Maar het is beter zo..
krijg er kippenvel van, ik heb 2 maanden geleden mijn hond in moeten laten slapen wegens hartproblemen. Vreselijk