Gedumpt met 3 weken en daardoor bij mijn ouders terecht gekomen die hem verder groot gebracht hebben met de fles e.d. Daar vreselijk niesziekte gehad. Luizen gehad, vlooien gehad.
Maar ik werd verliefd op hem en het was wederzijds

Dus Jack ging met mij mee. In september kwam hij in ons en zijn nieuwe huis wonen, daarvoor eerst nog even met mijn ouders meegeweest op vakantie.
Bij mij een fikse darminfectie gehad......
Wonder boven wonder ging de castratie boven verwachting goed
maar ik heb wel even mijn hart vastgehouden toen je direct vanuit de reismand ontsnapte naar buiten
Afgelopen woensdag ging het echter fout, goed fout......
Altijd als ik thuis kom wil hij graag even naar buiten, 10 minuutjes hooguit, zeker met dit weer....... dus om half 6 ging hij naar buiten.
Na 15 minuten was hij er nog niet weer, de andere kat wel.
Kwart over 6 komt vriendlief thuis en ik roep naar hem dat Jack er niet is en al 3 kwartier buiten is. Hij begint met zoeken, wij eten snel even wat en ik kleed me warm aan en ga zoeken. Wat ik dus uren heb gedaan, met een kleine pauze om half 9 omdat ik het gewoon te koud had gekregen.
Om 10 uur gaat mijn schoonzus (die met mijn vriend mee was sporten) naar huis nadat zij nog bij verschillende buurtbewoners hebben aangebeld.
Terwijl zijn bij het hekje van het terras naar de oprit staat, begint ze ineens te gillen
Hij zit hier!! Sas komt snel Jack is hier!Let wel: We zijn die avond wel 20 keer door het hekje gegaan dus hij kon er echt nog maar net zitten.
Dus ik roep hem en hij komt heel hard aanrennen en ik zie direct dat het niet goed is

Mijn schoonzus pakt hem snel op en ik bel direct de DA waar we om half 11 terecht kunnen.........
Daar zegt de DA al vrij snel dat ze denkt dat zijn linkerachterpoot gebroken is. Verder heeft hij koorts en heeft diarree gehad want zijn kont is vies.
Hij krijgt een pijnstiller en wordt nog even gewogen
En voor het gemak kwam je maar niet meer van de weegschaal af

Niet leuk!!
http://img703.imageshack.us/img703/5053/img1187tt.jpg
Besloten werd om je op te nemen en dus werd er een nestje voor je klaar gemaakt
http://img21.imageshack.us/img21/5399/img1188sm.jpg
de volgende dag zou er een foto gemaakt worden van je pootje om te kijken hoe de breuk is en die bleek niet al te best.
Je "scheenbeentje" stond ook niet goed. Ze konden de foto niet helemaal beoordelen, dus belden ze mij of ze hem onder narcose mochten brengen en van binnenuit moeten kijken..... Tuurlijk was mijn antwoord, alles om Jack weer op de been te helpen.
Om kwart voor 6 werd ik gebeld dat ik hem om kwart over 7 diezelfde avond weer op mocht halen.
Toen ik aankwam hoorde ik al een kat vreselijk te keer gaan, maar ik had niet gedacht dat het mijn Jack zou zijn. Jack is namelijk 1 van de liefste katten die ik ooit heb gezien, maar het was genoeg geweest. Hij was boos, heel erg boos en had ontzettend veel pijn. Snel uitleg gekregen en naar huis.
Hij was nog helemaal van de wereld door de narcose maar hij wilde heel graag uit de reismand, dus ik heb hem er uit getild en dicht tegen me aan gehouden. Hij ontspande direct en zijn boosheid was ook helemaal over. Hij was nog wel een paar keer heel erg boos op zijn been, lastig stijf ding........
Ik had ondertussen een bench geregeld maar daar wilde hij natuurlijk niet in
Gelukkig mag hij wat rond lopen, dus als ik er bij ben dan mag hij wat los.Gisteren en liggend laten merken dat je eigenlijk liever naar een andere ruimte wil.
http://img40.imageshack.us/img40/2541/img1190e.jpg
Maar he chill, als je gewoon door de baas op tafel getild wordt, favoriete plekje

En dan vandaag:
Hij is moe, heel erg moe en ligt ondertussen al uren te slapen in de bench, af en toe wordt ie wakker, gromt ie wat naar zijn poot, miauwt een keer dat ie er eigenlijk wel uit wil en kijkt mij daarbij uiterst verliefd aan, wandelt een rondje door de bench en slaapt weer verder.
http://img233.imageshack.us/img233/4135/img1194f.jpg
Zolang hij rustig is blijft hij er in, want dat is natuurlijkj altijd beter voor het herstel dan veel rondhupsen.........
En dan verder: Ja maandag moet hij terug naar de dierenarts, zal hij opnieuw onder narcose gebracht worden en zullen ern nieuwe foto's gemaakt worden of alles nog goed staat.
We hebben geen idee wat er gebeurt kan zijn
Hij was namelijk helemaal warm toen hij binnen kwam, zelfs zijn poten waren aan de onderkant niet koud
Dat is niet verklaarbaar aangezien het -10 was en hij al 4,5 uur was....... We zullen er wel nooit achter komen......Duimen jullie mee dat Jack er snel weer een beetje boven op is?
ik hoop dat Jack snel weer opknapt hij zal zo'n avontuur niet zo gauw weer aangaan denk ik zo....