Rare trekjes van je kat...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Friemel

Rare trekjes van je kat...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-13 12:20

Ik heb Destiny al 12 jaar en al 12 jaar doet ze precies hetzelfde, ik blijf het raar vinden en heb nog nooit een andere kat gezien die het doet eigenlijk.

Als ze op de kattenbak heeft geplast komt ze normaal de kattenbak uit maar wanneer ze een nr 2 heeft gedaan komt ze de kattenbak uit en rent ze keihard door het huis heen, op de bank, op de krabpaal, over het bed weer terug naar de huiskamer en dat doet ze 5 minuten lang als een hondsdolle :') als er 10 look a likes van haar waren en we zouden ze allemaal kaal scheren kan ik haar er nog uit halen op de manier hoe ze door huis rent _O-

Mijn theorie was dat ze de stank eraf probeerde te rennen maar na een half uur stinkt nog het hele huis dus dat zal t wel niet zijn.

Welke rare trekjes hebben jullie haarballen?

pmarena

Re: Rare trekjes van je kat...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 12:38

Zeker blij dat ze er vanaf is :P

De grijze van mij deed dat ook een keer....toen zat er nog een drolletje aan haar vast, lange haar (van vriendlief) in poepertje en daar een keuteltje aan, die raakte ze niet kwijt, arm dier :')

Die rooie van mij is gek op schuimpjes zoals die in een pakje kunnen zitten om de inhoud te beschermen, die vreet ze echt op als hij de kans krijgt :=

ikenindi

Re: Rare trekjes van je kat...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 12:40

Die van mij springt in mijn nek zodra ik thuis ben om vervolgens rustig te blijven liggen. Wat ik ook ga doen. Maar ik ben bang dat er meer zijn die dat doen? :P

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 12:42

Mijn kat is echt een terrorist. Die doet er alles aan om bij wattenstaafjes en oordopjes te komen. Regelmatig ligt dus de container in de badkamer omver of vind ik afgekauwde oordopjes. Het is dat ze de la van de badkamer niet openkrijgt (greeploos) anders was nergens iets veilig. Verder heeft ze nog wel zat dingen waar ik me soms wel aan erger (deuren openspringen, kussens van de bank gooien, stekkers uit het stopcontact lopen, blaadjes uit mijn bos bloemen trekken etc...) Maar ze sloopt eigenlijk niks. Ze loopt geen bloempotten om of krabt iets kapot.. is gewoon een rare tik.