Wie helpt zoeken naar Kai!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

liefhelietje

Wie helpt zoeken naar Kai!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-13 12:13

Hallo bokkers,

In de omgeving van Delfzijl (bovenin Groningen) is sinds oudjaarsdag een pup vermist, genaamd Kai.
Door een harde knal vuurwerk is hij zo geschrokken en is de lijn uit zijn baasjes handen geglipt. Daarna
is er niks meer van Kai vernomen. Zijn er bokkers die misschien kunnen helpen zoeken zaterdag aanstaande,
of die hun ogen open willen houden? Omdat er niks meer van hem is vernomen zou het kunnen dat iemand
hem meegenomen heeft en misschien heeft verkocht, dus ook bokkers die niet uit de omgeving komen: misschien
kunnen jullie toch wat betekenen? Alle informatie over Kai is hier te vinden:

https://www.facebook.com/MissingDogKai/ ... singDogKai

Alvast heel erg bedankt!

Paperboy

Re: Wie helpt zoeken naar Kai!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 16:31

Ik heb de oproep met foto op mijn facebook gezet, daar wordt hij vast ook wel weer gedeeld. Ik woon niet in de buurt (midden van het land) maar hoe meer mensen hoe beter. Ik hoop dat hij snel veilig thuis is!!

liefhelietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-13 22:22

Heel erg bedankt!!!

lovelady1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 22:26

ik ga ook effen de pagina delen ,jammer genoeg woont ik ook niet in de buurt ik woon in zhz

ps is de hond van u

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 22:30

Ik heb hem ook gedeeld!

liefhelietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-13 22:36

Jullie zijn top!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 22:38

Ik woon in de buurt, mocht er nog hulp nodig zijn wil ik wel helpen zoeken eventueel.
Ga de fb ook even delen.

MissPK

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 23:18

Ik heb hem ook op m'n FB gedeeld!

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 07:20

zoekactie is super maar hebben ze enig idee welke richting ze op moeten zoeken? Anders vrees ik voor hun dat het echt een onbegonnen zaak is. In 12 dagen kan zeker een hond in paniek overal al zijn. Misschien een goed idee i.p.v. echt een zoekactie omliggende dorpen overal voorzien van flyers en zeker gebieden waar veel honden uitgelaten worden.

Niet te vergeten ook de chip bij de databank op VERMISTTTTTTTT laten zetten. Stel dat ze langs een zeer oplettende DA gaan (deze overigens allemaal via hun e mail een poster/flyer sturen. En wel zo dat het niet als bijlage is maar als ze hun mail openen dat ze deze direct zien. Gelijk een goede duidelijke pakkende foto zetten!

liefhelietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-13 17:21

Zoals op de FB-pagina te lezen valt is alles wat je hebt gezegd al gedaan, inclusief flyeren :)
Vandaar dat er nu een zoekactie komt. Voor zover ik weet is hij nog niet weer gespot, maar ja, je moet wat!

liefhelietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-13 17:28

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 18:23

liefhelietje schreef:
Zoals op de FB-pagina te lezen valt is alles wat je hebt gezegd al gedaan, inclusief flyeren :)
Vandaar dat er nu een zoekactie komt. Voor zover ik weet is hij nog niet weer gespot, maar ja, je moet wat!

Had geen tijd om dat allemaal door te lezen, schrijven gaat sneller natuurlijk ;)

Succes met de zoekactie. Lijkt onbegonnen werk als je 0,0 aanknopingspunten heb maar je weet idd maar nooit ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 19:45

En Kai is nog steeds vermist, ondanks de grote zoekactie van vandaag.
Afbeelding

MissPK

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 19:51

He sh*t! :(

liefhelietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-13 22:22

Ja echt balen...

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 22:23

Ik zal 'm even delen.. Maar als ik jullie was goed in steegjes kijken.. je weet maar nooit.

Paperboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 22:55

o, wat vreselijk toch voor de baasjes...... heb echt met ze te doen. Ga nogmaals delen op mijn facebook hij moet gewoon gevonden worden....

leanneXXnona

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 22:57

oh is hij nog niet terecht :( arme kaii
ik hou mn ogen open en hoop zo dat hij gevonden word.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 23:14

xBerber schreef:
Ik zal 'm even delen.. Maar als ik jullie was goed in steegjes kijken.. je weet maar nooit.

Overal is al gekeken, de natuurgebieden hier zijn menigmaal doorkruist. Grote zoekacties zijn geweest. Alle opsporingsdiensten zijn geinformeerd. Je kunt hier geen winkel in komen of er liggen flyers, het is op de radio, in de kranten. Je kunt hier in de buurt niet om Kai heen. Rasverenigingen zijn ook ingeschakeld, evenals advertenties op marktplaats, beloningen zijn genoemd. Duikers en speurhonden hebben allemaal al vrijwillig mee gedaan. Werkelijk er is niets maar dan ook niets aan het toeval over gelaten.

Misschien ligt hij bij iemand thuis, welke hem in een afgesloten tuin of in de nacht uilaten. Want je kunt met Kai niet meer ongezien over straat. Of iemand heeft hem mee genomen ver weg van hier.
Wanneer je zijn chip leest, staat er bij dat hij vermist is inderdaad.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 13:18

Of hij is bij het ontsnappen in bosjes vast komen te hangen met zn riem, wat ik uiteraard niet hoop. Heel sneu, ik woon in de buurt en kijk uit. Hij was toch vermoedelijk gezien in de buurt van het ziekenhuis of had ik dat verkeerd begrepen? is dat ook zeker of kan het net zo goed een zwart witte kat geweest zijn? Ik wil gerust vandaag nog eens die kant opgaan met de honden. Je weet nooit overigens.

liefhelietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-13 19:29

Vandaag nog weer 1,5 uur door bosplan Biessum gewandeld maar niks gezien...

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 19:31

Wat rot zeg, dat 't hondje vermist is! Ik heb de omslagfoto van de FB pagina op FB gedeeld :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 20:29

Cemlys schreef:
Of hij is bij het ontsnappen in bosjes vast komen te hangen met zn riem, wat ik uiteraard niet hoop. Heel sneu, ik woon in de buurt en kijk uit. Hij was toch vermoedelijk gezien in de buurt van het ziekenhuis of had ik dat verkeerd begrepen? is dat ook zeker of kan het net zo goed een zwart witte kat geweest zijn? Ik wil gerust vandaag nog eens die kant opgaan met de honden. Je weet nooit overigens.

Alles is bij mijn weten al meerdere malen doorkruist, dan hadden ze hem toch moeten tegen komen. Maar ja, je weet het natuurlijk nooit. Ik hoop met dit weer eigenlijk maar dat hij dan ergens voor een kacheltje ligt.
Ik woon ook in de buurt :D

fuego3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 20:54

baasje was vanmorgen nog op de radio ,,,, :n nog steeds niet. :(

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 21:09

Vrees dat ze hem ook zo gauw niet meer zullen vinden, vandaag nog in de buurt gereden en de honden in het 'biessumbos' uitgelaten, maar niks. Hij zou een aantal keer gespot zijn, maar niet te traceren. grote kans dat iemand em binnenhoudt, sneu en belachelijk, overal hangen flyers, het kon niet breder in de media gegooid zijn, snap niet dat zoiets kan.