Nu hebben de mensen die in het vrijstaande huis wonen aan onze kant van de straat een haan. Denk dat de afstand van mijn huis tot hun huis maximaal 100 meter is.
Ik word af en toe en hor en dor van dat stomme beest die om 5 uur 's ochtends al begint
.Nu dus de vraag, in hoeverre mag je dus als particulier een haan in een "woonwijk" hebben? Ik weet niet of woonwijk het goede woord is, omdat het een doorgaande straat is en niet zo'n finex-wijkje zeg maar. Want wat ik van "vroeger" weet is dat hanen en kippen alleen bij kinderboerderijen en bij mensen op het terrein woonden in landelijke dorpjes zeg maar, waar iedereen nog de ruimte en vrijheid heeft en vrijstaand woont.. Niet in regio Den Haag
.Ik wil er verder ook niks mee hoor, ik zat me dit net gewoon af te vragen..
Ik word er gelukkig niet meer wakker van, maar dat beest helpt niet echt mee mn ochtendhumeur beter te maken zeg maar
.
.
. 
. Zo hebben zij een haan die me 's ochtends niet veel positiefs brengt, zo geven wij regelmatig een feestje.. Ik ben ook de enige jandoedel die tussen 4 en 5 mn bed uitmoet 's ochtends, dus denk dat de rest het nieteens hoort om die tijden.
. Hahahaha geeft niet, ik slaap ook weer half hoor