Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hier ook zo'n lolbroek..
hallo... ik heb geen dorst meer, waar blijft mijn aandacht...
(niet dat dat slecht is dan
)
heb zelf ook een duitse dog, maar we hadden al kennisgemaakt in de duitse doggen topic

yenopi schreef:Misschien vindt Emiel al dat bezoek erg spannend en gaat hij daarom meer drinken om zijn spanning te richten op iets wat fijn is = drinken ? Ik zou hem dan idd op een plekje laten blijven waardoor hij niet zo geprikkeld wordt door het bezoek ... en de bak dan daar ook laten ....
Aresje601 schreef:Bedankt voor de reacties allemaal
Ik haal de waterbak nu ook telkens weg. Maar dat is inderdaad gewoon het vermijden van het probleem.
Ik denk niet dat het door de spanning is, ik stuur hem na de begroeting met het bezoek naar zijn plaats, dan is hij altijd heel rustig, maar als ik hem even een moment uit het oog verlies glipt hij naar de waterbak om te drinken, neemt 2 slokken (dus het is echt niet van de dorst) en komt dan al druipend in de woonkamer staan. Ik moet hem afdrogen want zoals je zegt, love_Soraya, je kan dat gewoon niet negeren als hij alles staat onder te kwijlen. Ik stuur hem dan terug naar zijn plaats en zodra ik mijn hoofd draai doet hij het opnieuw.