Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SmartBH schreef:xSCWx schreef:Afdraaien, gelijk weglopen of achteruit stappen is voor honden juist een reden om je als verdacht te zien.
Dus als hij op je springt mag je toch afdraaien bijvoorbeeld? Zo krijg je hem toch weer van je af?
xSCWx schreef:Afdraaien, gelijk weglopen of achteruit stappen is voor honden juist een reden om je als verdacht te zien.
[/quote]
bedankt heb gelukkig nog niet een situatie tegen gekomen zoals TS
itsmi schreef:En onthoud: Blaffende honden bijten niet.
Zeker als je op bekend terrein bent overdag, zal hij je niet bijten. Waarschijnlijk ruikt hij gewoon je angst.
ShauniBef schreef:Negeren, niet praten tegen de hond en geen oogcontact maken.. Negeren en doorlopen.. GEEN aandacht aan hem besteden.

ShauniBef schreef:Negeren, niet praten tegen de hond en geen oogcontact maken.. Negeren en doorlopen.. GEEN aandacht aan hem besteden.
troi schreef:Ik snap niet zo goed waarom jij je in bochten moet wringen om veilig je paard te bezoeken. Je betaald vermoedelijk een fiks bedrag aan stalhuur, dan verwacht je op zijn minst dat je je dier veilig kan bezoeken? Ik vind echt dat de stalhouder dit moet oplossen..
nadja15 schreef:Een aflevering Dog Whisperer op National Geographic kijken is ook een goede tip ;p
troi schreef:Ik snap niet zo goed waarom jij je in bochten moet wringen om veilig je paard te bezoeken. Je betaald vermoedelijk een fiks bedrag aan stalhuur, dan verwacht je op zijn minst dat je je dier veilig kan bezoeken? Ik vind echt dat de stalhouder dit moet oplossen..