Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Maar goed, vannacht heeft ze geen beschikking tot eten. Morgen zien we wel weer. Ze heeft in ieder geval geen koorts.
ElineS schreef:Ik heb al contact met de eigenaresse gehad. Bij haar was er niets aan de hand met het katje![]()
Afin, ik ben terug van de DA. Ze konden niets vinden. Katje zag er gezond uit en leek gezond. Ze heeft geen wormen. Ze is niet uitgedroogd, dus wss heeft ze wel gedronken, maar heb ik het gewoon niet in de gaten gehad (de waterbakken raken sowieso leeg met onze andere kat en hond). Darmen voelden goed. Ze heeft bloed afgenomen om te laten controleren. Ook omdat ze wit spul uitbraakte gister. Ze willen de nieren controleren (? geen verstand van)
Ik moet afwachten of ze gaat eten en mocht ze dat binnen twee dagen niet doen, moet ik weer heen. Mocht ze wel eten, moet ik in de gaten houden of ze het weer uitbraakt of niet. Als ze weer braakt moet ik ook weer heen. Zelfde met de diarree, die moet binnen twee dagen wel over zijn, anders mag ik donderdag weer heen. Ze adviseerde mij, als ze de brokjes niet wil, dingen zoals rijst aan te bieden, gekookte kip etc. Licht verteerbaar spul en goed voor de diarree.
Dus in principe is het advies nog 2 dagen afwachten. Waarschijnlijk is het gewoon de verandering van voeding. Dat ze die brokjes niet kon hebben. Heb nu ook kittenbrokjes gekocht.
Niet veel, maar wel wat.. Wat brokjes. Van rijst moest ze niets weten. Ik heb haar ook de hele dag in één kamer gehad, waar de andere dieren niet bij konden en de waterbak was half leeg, dus ze heeft ook gedronken
Gelukkig. Nu in de gaten houden dat ze niet braakt.. 

Vergis je niet in de grootte, Bo is namelijk ook zeeeeer klein voor een kat, waardoor het kittentje aardig groot lijkt.