Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Daar ben ik best van geschrokken.
Dit vind hij prima, dus hier laten we het bij.
) Wij hebben dus gezocht naar een fokker die die bepaling niet in het contract had staan. Dit is dus iets wat je ook bij andere fokkers wellicht tegenkomt.
deflin schreef:wat Flyaway zegt klopt ook, 9 van de 10 contracten staat idd dat ze niet vrij los mogen lopen

Authentic schreef:Dat m'n katten/honden/paarden niet los over de straat lopen en in andermans tuin sch**ten wil niet zeggen dat ze opgesloten zitten. Wij hebben ragdolls, allereerst is het zo dat een kat die z'n hele leven nog nooit buiten is geweest geen probleem heeft met enkel binnen of in de achtertuin komen (die bij ons zo gemaakt is dat onze dieren binnen blijven, en dat andermans dieren ook nog eens buiten blijven). Daarnaast zijn deze katten extreem knuffelig en niet zo kieskeurig qua mensen en andere dieren. Ze zijn nou eenmaal niet echt geselecteerd op hun overlevingsvermogen in het wild.
en hij dus regelmatig naar de trimster mag om zijn vacht weer wat te fatsoeneren
phormicola schreef:Ik vind het wel apart dat paarden 24/7 buiten moeten, maar raskatten hoeven dat niet. Hoezo? Die horen toch ook gewoon buiten te lopen?
Mijn Main Coontje heeft haar hele leven gewoon buiten gelopen, geen haar op m'n hoofd die er aan dacht haar binnen te houden
Sorry, maar die vergelijking klopt natuurlijk van geen kant.
Vreemde vergelijking dus.