Innotek SSSCat

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Daphne__

Innotek SSSCat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-13 14:58

Hoihoi,

Ik vroeg me af wie ervaring heeft met de Innotek SSSCat? Ik heb er zojuist één besteld en de beoordelingen op de site waren zeer positief, maar ik ben toch benieuwd naar meer ervaringen :)

Ik heb hem trouwens niet besteld voor een kat, maar voor een hond :)

Paan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 12:48

Zelf geen ervaring er mee. Maar ben wel benieuwd naar jouw ervaringen tot nu toe.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-13 13:11

M'n ervaring is zeer goed! Onze hond plaste altijd in de keuken op dezelfde plek. Hebben eerst urineonderzoek laten doen, toen we hoorden dat er niks mis was hebben we de ssscat neer gezet.
We zaten in de kamer, de hond ging naar de keuken en na een poosje liep hij naar zijn plekje en hoorden we de ssscat afgaan (En de hond schrikken :') ) Sindsdien is het plassen veeeeel minder geworden, hij meld zich nu zelfs als hij naar buiten wil.

Hij springt ook altijd tegen de deur als mijn vader naar boven gaat, waardoor alle verf er af is... En hij stoot dan steeds zijn kop tegen de kast. We hebben daar ook eens de ssscat neer gezet en ook dat is vermindert. Hij stoot nu zijn kop veel minder vaak.

Bij onze hond heeft verder niks geholpen, gehoorzaamheidscursus, iemand thuis die ervaring had met probleemhonden, gedrag nergeren, straffen... Niks heeft ook maar iets geholpen.
En nou de ssscat... Eindelijk iets wat helpt en hij is niet bang geworden voor de plekken in huis.