Ik heb 2 katten, een kater van 14 en een poes van 6 maanden oud. De poes heeft iets aan haar maag en darmpjes gehad toen ze net 3 maandjes oud was en krijgt speciaal voer. De kater krijgt gewoon brokjes uit de aldi. Het voer voor mijn kater staat gewoon op de grond, poes komt daar niet aan. En het voer voor mijn poes stond altijd op de krabpaal. Heb een grote krabpaal tot tegen het plafond, kater klom er maar een stukje in, voer voor poes stond hoger en ging prima.
Totdat de kater gisteren heeft uitgevonden dat tot helemaal boven in de krabpaal klimmen toch ook wel best leuk is
. Meneer peuzeld nu dus ook vrolijk de speciale brokjes voor mijn dame op. Nu zou je mischien denken: waarom geef je de kater ook niet gewoon die speciale brokken. Is dus geen optie... die brokken zijn behoorlijk prijzig en als hij ze nodig heeft, prima dan krijgt hij ze
. Maar ik vind het een beetje onnodig om hem ook die speciale (dure!) brokken te geven terwijl hij het op gewone ook super goed doet.Weet nu even niet hoe ik dit op moet lossen, poes zit dus steeds met een leeg bakje...
.
.