Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zonnebloem18 schreef:De hond zit nu op een geheime locatie en daar zal je als buitenstaander sowieso niet achter komen maar zelfs de eigenaar niet.
En ik kan je garanderen dat met de belabberde regelgeving die er nu is een dier niet zomaar in beslag wordt genomen daar gaat nog een enorm traject aan vooraf.
dierenfan schreef:zonnebloem18 schreef:De hond zit nu op een geheime locatie en daar zal je als buitenstaander sowieso niet achter komen maar zelfs de eigenaar niet.
En ik kan je garanderen dat met de belabberde regelgeving die er nu is een dier niet zomaar in beslag wordt genomen daar gaat nog een enorm traject aan vooraf.
hoeft niet als de eigenaar (weliswaar gedwongen) toch afstand getekend heeft (vrijwillig dus) dan kan een hond ook gelijk in een asiel terecht komen. Maar dat ligt aan de situatie dus. Niet altijd gaan ze door naar een geheime locatie.
dierenfan schreef:zonnebloem18 schreef:De hond zit nu op een geheime locatie en daar zal je als buitenstaander sowieso niet achter komen maar zelfs de eigenaar niet.
hoeft niet als de eigenaar (weliswaar gedwongen) toch afstand getekend heeft (vrijwillig dus) dan kan een hond ook gelijk in een asiel terecht komen. Maar dat ligt aan de situatie dus. Niet altijd gaan ze door naar een geheime locatie.
Firedancer schreef:Gedwongen vrijwillig?
dees_daan schreef:Als hij daar is meegenomen dan is er wel iets meer aan de hand lijkt mij, sowieso nemen ze niet zomaar dieren in beslag, dierenbescherming bellen heeft weinig zin. Die gaan je echt niet vertellen waar de hond zit.
Wat is een beetje mager volgens jou?
sabrinagirl schreef:Ze zij dat die nu naar een speciaal huis gaat en dt die word geopereerd en opgelapt en dan zoeken ze een nieuw baasje voor hem
Zij ze tegen mij
Maar weet wel zeker dat die vrouw hem niet vrijwillig heeft afgegeven
Hij is ingenomen door de dierenpolitie
Hij was niet heel super mager maar ze heeft hem echt goed verzorgd zij kan er niks aan doen dat die paar maagtosie heb gehad
Ik gun echt haar die hond terug want ze is er kapot van
annnepannne schreef:het beestje was te mager, en dat was de schuld van de DA volgens jou?
maar bij de DA is de hond in beslag genomen?
lijkt mij dat het toch echt de schuld van de eigenaar.