Nina Ottoson spel voor de hond

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Billy20

Nina Ottoson spel voor de hond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-13 13:59

Wie is bekend met het hondenspeelgoed van Nina Ottoson? Wat kun je aanbevelen en wat niet. Ik wil het geven aan vrienden van ons met een Duitse Staande. En wellicht ook voor onze Cockers.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 14:05

Ik heb er nu vier staan geloof ik, van verschillende niveaus. Ik zal eens kijken welke het precies zijn.

Als de honden er nog helemaal niet bekend mee zijn is niveau 1 of 2 prima, maar als je een slimmerd hebt of het vaker doet is niveau 3 wel aan te raden. Met een spel op zich valt genoeg af te wisselen, maar zeker bij honden die een uitdaging nodig hebben moet je eigenlijk meer dan 1 spel hebben, om af te wisselen en ze scherp te houden. Ik merk dat het mijn hond (slimme Kelpie) minder gaat interesseren als ik hetzelfde spelletje te vaak/snel achter elkaar doe. Omdat het dure spellen zijn kan je misschien voor je vrienden een spel kopen en voor je eigen honden een andere, en dan onderling af en toe ruilen. :)

Als je ook buiten wilt spelen zijn de plastic spellen trouwens aan te raden, de houten kunnen daar natuurlijk minder goed tegen (weet ik nu uit ervaring :+ ).

daffodil

Re: Nina Ottoson spel voor de hond

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 14:07

Mijn terriers weten er wel raad mee, maar het is heel verschillend welke hond welk spel leuk vindt. De één vindt een schuifspel geweldig maar daar kan nummer twee weer niets mee, die vindt blokjes omgooien weer leuk.

Ik kijk zo nu en dan op marktplaats of er iets aangeboden staan en de dierenwinkel had houten spellen (geen idee welk merk) die een stuk goedkoper waren.

holly

Re: Nina Ottoson spel voor de hond

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 14:11

Misschien kan joyce2 je helpen? Zij heeft een honden en katten shop en verkoopt ook spellen in haar winkel. Ze kan je vast ook helpen met je vragen.