De meeste mensen willen graag dat de hond niet op de bank springt maar wij willen juist dat onze boomer op de bank springt. Ik weet wel dat ik hem niet kan dwingen maar er moet toch een trucje zijn om het haem te leren. Hij is nog maar 3 jaar dus aan die leeftijd kan het niet liggen. B.v.d.
Als je hond bij je wil liggen doet hij dat wel, het enige wat je kan doen is hem/haar dan roepen komt die dan niet op de bank jammer dan. Er zijn genoeg dieren die dit niet prettig vinden en het afdwingen is hierin ook niet goed.
Nee, ze wil juist graag maar het lukt haar ook gewoon niet
Brechtje_A
Geplaatst: 01-01-13 16:32
De meeste mensen willen inderdaad hun hond juist van de bank af Met een koekje of iets anders lekkers, hoe hoog is de bank eigenlijk? En staat er geen tafel in de buurt of iets anders waardoor ze misschien denkt dat het niet kan?
Joscaa
Geplaatst: 01-01-13 16:32
Misschien is je bank gewoon te hoog, zet dr een krukje oid bij.
Heerlijk, een hond die er niet zelf op springt. Mijn hond mag niet op de bank, gelukkig weet ze dat ook heel goed.
Seven
Geplaatst: 01-01-13 16:33
Als ze graag wil maar ze kan er niet op komen til je dr er toch gewoon op. Evt zet je een klein stepje voor de bank en leer je dr vanaf daar er op te springen.
Als ie straks met vuile blubberpoten wel op je bank kan springen heb je spijt dat je hem dat hebt aangeleerd. Vreemd dat je juist wil dat ie op de bank komt.
niets zo lekker als een hond bij je hebben op de bank
enne mss erop tillen,lukt het haar niet om erop te springen??
Donja
Geplaatst: 01-01-13 17:55
Ik keek even op die link die hierboven gegeven wordt. Als omschrijving staat er: handig voor honden die niet (meer) op op de bank kunnen of mogen komen.....
Tuurlijk, je hond mag niet op de bank, dus je zet er zo'n trapje neer
Zouden ze niet bedoelen niet mogen springen om medische redenen ?
kimmie261
Geplaatst: 01-01-13 18:00
"Handig trapje voor honden die niet (meer) op de bank kunnen of mogen springen"
en daarna de uitleg: "Pups, oudere honden of honden met gewrichtsproblemen hebben soms moeite om op de bank te klimmen/springen. Zowel voor uw hond als voor de bekleding van de bank is dit niet zo prettig. Doormiddel van dit hondentrapje kan uw hond makkelijk zelfstandig de bank op en af zonder dat u hem hoeft te helpen"
dat staat er dat het een makkelijk hulpje is voor honden die door een probleem niet meer zelfstandig op de bank kunnen komen...