Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) gedaan. Kat zat buiten, 's nachts, en wilde naar binnen. Normaal liet vaders hem dan binnen, maar die was er niet. Ik had een gebroken arm en kon hem niet binnen laten. Twee nachten lang van zo'n 4,5 uur kattengejank gehoord, toen was het over. Vaders was errug blij dat hij niet meer om 3 uur 's nachts werd gewekt
We hebben nu ook de open wand voor de helft dicht gedaan voor de warmte. Ik wil hem wel binnen laten, maar nu hij ziek is vind ik het nog zieliger om hem zolang te laten janken..
Ik heb zelf wel geen oog dichtgedaan, zetel was niet echt leuk om in te slapen
Juist, ik dacht net 'is zetel wel een echt nederlands woord?' Blijkbaar dus een Vlaams woord
Jullie zeggen dan bank of sofa zeker?
IndianRose_ schreef:serieus, dat heb ik nog nergens gezien? Dat blijft wel erg lang warm! De mand staat niet op de grond. We hebben een soort hokje met 1 open zijde, mand staat zo'n 20 cm van de grond met ondertussen een heleboel warme kussens en fleece-dekens erinWe hebben nu ook de open wand voor de helft dicht gedaan voor de warmte. Ik wil hem wel binnen laten, maar nu hij ziek is vind ik het nog zieliger om hem zolang te laten janken..
Bedankt voor de reacties!