hond gevonden bij verzorgpony

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Weidemaatje

hond gevonden bij verzorgpony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-12 20:07

hallo! ik heb een hond gevonden, dischtbij mijn verzorgpony in zevenaar. hij heeft krullen en is blond, de grote van een normale hond.
hij was rustig een beetje aan het kijken, en toen zag ik hem. heb hem heel lang achtervolgt, maar is niet naar huis gegaan. want sommige mensen laten even hun hond
los, en dan kunnen ze even poepen en plassen. en dan komen ze weer terug naar huis. is iemand een hond kwijt? of ken je iemand die een hond kwijt is?
hij had geen halsband om. maar zag er heel erg goed verzorgt uit, en was erg lief toen ik dichterbij kwam en hem aaide. dus hij is niet wild maar hij
is gewoon kwijt. hij lijkt een beetje op een blonde wolfshond of een blonde bouvier. ik heb er een foto van, maar staad op mijn mobiel dus weet niet hoe je
hem op de pc moet zetten want heb hem net nieuw!

zonnebloem18

Re: hond gevonden bij verzorgpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 20:09

VVDD -> BB

zonnebloem18

Re: hond gevonden bij verzorgpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 20:11

Bel even met de dierenambulance in jou regio of kijk even op www.amivedi.nl er is vast iemand naar hem aan het zoeken, maar de kans dat je de eigenaar op Bokt zult vinden is vrij klein.

Freya6

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 20:12

Heb je hem mee naar huis genomen?
Je kunt het even melden op Amivedi.nl, daar kunnen mensen die hun hond missen ook op kijken.
En even de politie bellen en melden, misschien dat ze daar ook een melding van een vermissing hebben binnen gekregen. Hier op Bokt denk ik niet dat veel mensen zullen zoeken. Maar je weet maar nooit.

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 20:12

Waar is de hond dan nu?
Heb je hem meegenomen naar huis, of loopt hij daar nog ergens buiten?

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 02:31

Omdat hier een centraal topic voor is, sluit ik deze.