Heb je dat ook....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Heb je dat ook....

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-12 23:43

Dat je met deze dagen je overleden dieren mist? , dit jaar is onze 14 jaar oude kater overleden en ik mis hem zo met deze dagen |( . Geen geschooi om de restjes rollade , geen gepaai op de tafel. Onze jonge dame die op 5 jarige leeftijd is ingeslapen , die altijd goor nieste en vies was maar toch even kwam kroelen. kleine Bob die ik amper kende maar pas 8 weken oud was , doodgebeten door een ander konijn en toch de liefde van mijn leven zo perfect |(

Ben ik de enige die snotterd? of missen de andere bokkers met deze tijden ook de dieren die dit jaar veel te vroeg van je zijn heengegaan? |(

Hehe dat lucht _/-\o_

ferropaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-12 23:45

ik heb t ook wel even moeilijk gehad hoor, paardje dat ik lang getraind heb is verongelukt..
en mijn hondje is ook overleden. ;(
zeker met de kerst mist er toch iets..

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-12 23:45

Nee hoor, je bent echt niet de enige! Ik ook.
Sterkte de aankomende periode :(:)

Ashley5

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-12 23:46

Normaal heb ik er niet zo heel erg last van, maar ik heb twee weken geleden mijn paard moeten laten inslapen en ja...dat merk ik nu zeker wel!!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-12 23:51

Heel eerlijk? Nee. Totaal niet.
Wel komt elk jaar het verhaal weer boven tafel hoe de kat met ons voorgerecht aan de haal was gegaan en wij niets meer hadden _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-12 23:58

:') Wij hadden wat over en de 14 jarige kreeg altijd een prive bakje met rollade , en nu is dat niet zo heel apart. En mijn moeder heeft marco borsato aanstaan dus allemaal janknummers >< , hij is pas een half jaar dood |( Maar het voelt veel langer

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 00:01

Nee, ik mis ze het hele jaar door, niet alleen op ''speciale'' dagen.
er is altijd wel iets wat me aan ze herinnert.
Laatst bijgewerkt door KM_Ris op 26-12-12 00:11, in het totaal 1 keer bewerkt

mariska1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 00:02

T is dat ik er met kerst nou meer over nadenk en ze juist nu mis ...
Heb wel eens zo'n dag... Zit je op de bank ... Ziet 1van de 3katten lopen, en dan mis je die ene dikke kat die altijd boven op je wou liggen ... Was altijd zo erg :P beest was heel zwaar :P en wou altijd op de meest moeilijke plekken liggen hihi ja die die mis ik nog heel veel :'(

Maar nee t is niet zo dat ik ze nu met kerst specifiek mis

bentejs

Re: Heb je dat ook....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 00:27

Je bent niet de enige! Ik heb het ook. Mijn cavia is eind mei overleden. Het was niet zomaar een cavia maar een cavia die nog het liefst bij je in bed sliep, een echte knuffelkont met karakter. We hebben nu een pup waar ik heel erg van hou, maar toch is het soms nog steeds moeilijk..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 00:30

KM_Ris schreef:
Nee, ik mis ze het hele jaar door, niet alleen op ''speciale'' dagen.
er is altijd wel iets wat me aan ze herinnert.

Ook , scheelt opzich dat ik op mijzelf woon en niet constant in het huis zit waar hij leefde 14 jaar lang...