Gekke hond...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

secricible

Gekke hond...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-12 15:48

Vanochtend ging mijn moeder de laatste kerstboodschapjes doen en had ze een cadeautje voor de hond mee: een lekker botje. Moeder moest nog even naar de bakker en ik me nog verder aankleden dus sumiko werd even alleen in de kamer gelaten en 5 minuten later kwam ik de kamer weer binnen:
Mw stond net in een stoel, bij de andere stoel stond het zitkussen overeind en het kussentje uit de grote bank lag ook niet meer op haar plek.
Ik was helemaal verbaasd, want mw weet dat ze niet op de stoelen mag en heb haar op haar kop gegeven, maar 10 minuten later werd het me duidelijk: mw moest en zou haar botje verstoppen! Al de hele dag wandelt ze met haar bot rond naar hoekjes van de kamer, achter haar speeltje, onder de stoel, maar het ideale plekje is nog niet gevonden. Nu ligt het naast de voeten van de baas, daar zorgvuldig neergekegd want bij de baas is het vast veilig!

Sumiko heeft nog nooit botjes begraven dus ik was stomverbaasd, maar ik lig echt in een deuk om haar, gekke hond!

Sassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-12 15:02

Haha misschien voelt ie dat de winter eraan komt, bewaren voor slechtere tijden!

Nayomie

Re: Gekke hond...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-12 15:03

Ja idd. Is er toevallig een andere hond in de buurt? Misschien wil hij het beschermen?
Maar wat Sassol zegt lijkt me sterker :j