Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, zou nooit m'n hond op het ijs laten lopen.Tooske schreef:Bij ons op ijsbaan is het ijs en veilig en als je erdoorheen zou zakken maar tot je enkels.Dus daar zie ik geen probleem in... natuurijs uiteraard nooit doen.
). Wij waren als de dood dat hij het ijs op zou lopen, ookal was het ijs vrij dik. Er hoeft maar 1 zwakke plek te zijn en het is dag hondje.
). Het is een echte waterrat, een Golden Retriever reu. Hij is dus eigenlijk ook gefokt voor de jacht op watervogels. Hij heeft gelukkig wel eeb dikke ondervacht. Hij is nu 7 en nog nooit heeft hij kou gevat of iets dergelijks. Hij heeft wel zelf door wanneer hij wel of niet kan zwemmen. Wij wonen aan zee, en als de zee ruw is, of hij vindt het weer op de een of andere manier niet geschikt, dan gaat hij niet.
. Ter afwisseling van dat ze in mijn zetel ligt te maffen
tones schreef:Onze hond gaat altijd mee als we schaatsen hier thuis op de beek.
Het liefst voortgeduwd worden op een tuinstoel.![]()
Als t ijs onbetrouwbaar is mag ze er (nog) niet (meer) op.
Charlot schreef:idd ik sluit me bij je aan kugger.. Honden zijn normaal geen watjes.. Ik heb nog nooit in de winter vaseline ofzo moeten wrijven... Ze kan hier gerust tegen een stootje. Ter afwisseling van dat ze in mijn zetel ligt te maffen