Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Laptopmuis schreef:http://www.bunnybunch.nl/konijnen/konij ... maken.html
Maar.. waarom heb je je konijnen bij elkaar zitten als je weet dat je ram nog vruchtbaar is. Wil je een nestje?

Fleurtje100 schreef:Die van mij zijn redelijk vanzelf zindelijk geworden. Ze hebben een onderkant van een kattenbak als wc en daar boven hangt de hooiruif. Daardoor zitten de dus al vrij veel op hun wc.
Verder heb ik in het begin ook wel plasjes opgedaan met keukenpapier (ze hebben alleen bedekking in hun wc) en dan dat keukenpapier in de wc gedaan. En alle keutels die ik vond opgeveegd en erin gegooid. Ze hebben eerst apart gezeten omdat de ram nog gecastreerd moest worden en toen was de een meteen al zindelijk en de ander heeft wat hulp nodig gehad. Ze zitten nu samen en het gaat prima, er ligt bijna niks niet in de wc. Ook als ze los door het huis lopen gaat het goed.
Sassol schreef:Mijn konijn was ook al zelf zindelijk. Liet af en toe wel eens een drolletje vallen als hij los in huis liep maar dat was het ook.
In z'n hok had hij zelf een poepplekje gemaakt en in de tuin had hij ook z'n eigen poephoek.
Dus als je konijn het niet doet kun je hem misschien clickeren? Ik vind de methode van titan persoonlijk een zielige manier van een konijn zindelijk maken. (Beest moet dan een aantal dagen op een miniplekje zitten, wat een iets minder miniplekje wordt etc.)