Laatste Keer In The Picture

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sweetgirl1

Laatste Keer In The Picture

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-12 19:38

Op 9 Januari 2004 werd dit mooie meisje geboren. Ergens in de zomer kreeg ik haar cadeau van mijn vader. Ze mocht de naam Anouk dragen. Volgende zomer in 2005 kreeg ze een nestje van 5 prachtige jonkies. 1 daarvan heb ik er toen gehouden. Die kreeg de naam Natasja. Anouk had in dat jaar een dierenkeuring, en die won ze van de categorie konijnen. Mijn prachtige meisje werd 1e.

Afbeelding

Afbeelding

( Natasja is de 2e van rechts, naast de meest gevlekte en de goude in. Dit was het 1e nestje )
In 2006 kreeg ze een 2e prachtig nest. Dit keer 1 van 6 stuks. Alles is verkocht toen want ik had hun volle zusje Natasja al. Ondertussen kon Anouk niet meer samen met dr dochter in een hok vanwege het 2e nestje, Erg jammer maar zodra ze los waren konden ze wel samen, mocht er wat gebeuren dan kon ik ze uit elkaar halen ( moeders kon nogal vel reageren ).

Afbeelding

Ook maakte ik van deze prachtige moeder en dochter sneeuw foto's. Ze stonden dan gewoon los op het gras en durfde amper te bewegen, ondanks dat het buiten konijntjes zijn.

De sneeuw vonden ze geweldig samen, lekker graven er in en snuffelen en huppelen door dat witte spul.

Afbeelding

Helaas zag ik in de kerstvakantie van 2011 dat Anouk niet meer uit haar nachthokje kwam. Ik deed haar nachthokje aan de kant en daar lag ze beetje levenloos in haar nachthokje. Ik nam haar mee naar binnen en probeerde haar zo een beetje te voeren en drinken te geven. De hele kerstvakantie heeft ze gestreden, ik heb gehuild. Heb haar van me vader gehad en die was in 2006 al overleden. Met oud en nieuw was ze er nog, helemaal ingewikkeld in haar warme kleedje. Ook het nieuwe jaar mocht ze 2 dagen mee maken. Daarna heeft ze in de nacht van 1 op 2 Januari 2012 de strijd opgegeven.

Mijn Meisje Voor Het Laatst In Het Zonnetje

Afbeelding

9 Januari 2004 - 2 Januari 2012
Bijna 8 jaar oud geworden.

Reactie is Welkom

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 19:45

Wat een mooi beestje!
Jammer dat ze er niet meer is, je zal haar wel missen, zeker omdat je haar van je vader hebt gekregen.
Het blijft altijd rottig als je geliefde dier overlijdt.
Wat is haar dochter trouwens anders, ze lijken helemaal niet op elkaar!

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 19:47

Kan je je tekst even van het dikgedrukte afhalen, het is overbodig, nergens voor nodig en leest heel moeilijk!

Wel super leuke konijntjes! jammer dat ze er niet meer zijn.
Als je de foto's tussen [img][/img ] doet, zijn ze direct zichtbaar.

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-12 20:26

1234 de foto's zijn te groot er voor

MirandaFuego: de vader is een volle angora beetje zoals dochter er uit ziet.. alleen heeft zij op dr koppie en op dr achterwerk langere haren en de rest korter.. Zij is een Belgisch Baard Konijntje

1234

Re: Laatste Keer In The Picture

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 20:28

Dan kan je ze verkleinen.
bij www.tinypic.com kan dat gewoon. (uploaden en resize)

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 23:20

Slotje ivm niet zichtbare foto's :)

En weer open, foto's verkleind :)
Laatst bijgewerkt door Neej op 22-12-12 17:35, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: slotje verwijderd

Sweetgirl1

Re: Laatste Keer In The Picture

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-12 18:56

Weer geopend,, Is nu gelukt