Zij werkt bij het dierenasiel van Curacao.
Citaat:Je blijft lachen... Mevrouw ik wil een klacht indienen! Uw collega (ik dus haha) is erg onbeschoft, ze heeft zomaar gezegd dat ik mijn gister gekochte pup niet mag omruilen voor een ander geslacht.. Ik moest eerst maar eens gaan nadenken over wat ik wil...ze vond het geen ruilstation, stom hè! En dat terwijl ik de andere hond die ik op hetzelfde moment heb meegenomen ook heb teruggedaan want tja, binnen een dag is het gelijk duidelijk dat deze toch niet zo voldoet... Echt belachelijk toch, dat u zo'n medewerker hier in dienst heeft!
Op dit bericht kwamen de gebruikelijke en logische reacties.
Ik kon het natuurlijk met mijn grote mond niet laten om een nogal sarcastisch opmerking te plaatsen:
Citaat:Oh en ik zat er net aan te denken om die monsters van mij in te ruilen voor 2 leuke pups en dan over een jaar die pups weer in te ruilen voor nieuwe puppy's. Nou ja dan hou ik die bullebakken van mij wel.
Hierop kwam een reactie dat als ik graag pups bij huis zou willen dat het misschien wel wat was om foster te worden. Waarop ik zei dat als het asiel omhoog zit voor mensen ik best wel pups of kittens zou willen opvangen.
Vanmorgen vroeg was het al raak en krijg ik een bericht op fb of ik 3 pups zou willen opvangen tot zij oud genoeg zijn om te worden geplaatst.
Ik gelijk maar gebeld, blijken er gisteren 3 pups binnen te zijn gebracht van 4/5 weken oud, deze waren zonder moeder gedumpt bij mensen in de tuin. Ik ben ze gelijk maar gaan ophalen.
Het echt drie hele kleine frummeljes, ok het vergelijk is misschien niet helemaal eerlijk, wij hebben een ridgeback en een kruizing boerboel rondlopen en dan zijn veel honden nogal klein.
Hopelijk blijven ze het goed doen en vinden ze straks allemaal top huisjes.
Het leek mij wel leuk om in dit topic bij te gaan houden hoe het met ze vergaat.
Goed dat je foster parent bent geworden, ik zou het ook graag willen maar mijn tijden zijn nog veel te onregelmatig vanwege college en ik ben te veel weg. Hopelijk later als ik een stabieler leven heb.