ik wil graag dit topic openen omdat ik het 1e nestje verwacht van mijn raszuivere Britse dame en raszuivere Britse kater. Ik hoop hiermee een leuk en aandoenlijk topic te maken, maar ook een beroep te kunnen doen op de kennis van bokkers die al eens een (Brits) nestje hebben gehad.
De dekking heeft 5 december 2012 plaats gevonden en ze lijkt zwanger. Ze heeft een wat hardere, bollere buik en donker wordende tepeltjes. Als alles goed verloopt zal zij rond 6 februari (63 dagen) bevallen.
Mag ik u voorstellen:
Floor Louise, Brits Korthaar poes van begin 2011, (kleur Blue). (Lady Lakia van Norashtin, (kleur Lilac) X Zoetmulder's Quatro, (kleur Classic tabby Black/Blue))
Bob Moses, Brits Korthaar kater van 2012, (kleur Chocolat). (Chelsea Quimpa, (kleur Black/Golden tabby blotched) X Moonlight Kay, (kleur Chocolat & White))
Vader Bob is een vreselijke knuffel, wil overal bij zitten. Tevens een goedzak, doet geen vlieg kwaad.
Moeder Floor is een lieve, maar temperamentvolle tante. Erg mooi en rastypisch en dat weet ze. Vooral knuffelig als het rustig is.
Verder heb ik nog een Britse dame rondlopen, de volle zus van Bob (de gevlekte) en een zuivere Maine Coon in de kleur Red/Cream classic tabby.
Foto's:

Iemand een idee wat hier uit gaat komen?
Als je het leuk vind om ons te volgen/ bij te staan plaats dan een reactie of stipje!
Verdere vragen en tips zijn altijd welkom.