Toen we hem net kregen, werd ie ziek. Hij had diarree. Naar de DA en medicijnen gekregen. Binnen 24 uur was ie erg verslechterd, dus maar weer naar de DA en daar was de conclusie 'Parvo'. Arm beestje heeft een week lang in de kliniek gelegen, maar uiteindelijk heeft ie het toch gered!
Na een paar weken begon hij telkens binnen te plassen terwijl hij toch echt zindelijk was! Weer dat beestje ingeladen en op naar de DA.
Conclusie: blaasontsteking. Tijdje anticiotica gehad en gelukkig is het over gegaan.
Totdat ie telkens wel erg begon te janken als ie aan z'n oor klauwde. Ach, hij jankt ook als ie gaapt, geen aandacht krijgt of als er iemand op de wc zit

Maar toch vertrouwde ik het niet, dus maar weer een ritje naar de DA. Daar kwamen ze er al snel achter dat Binkie 2 ontstoken oren heeft.
Ze kwamen er ook achter dat Binkie te dik is, dus mocht hij daar op gewichtscontrole komen.
Vanmorgen voor de 2e keer geweest en gelijk tegen die assistente gezegd dat Binkie wel een rare plek heeft onder z'n kin.
Assistente vertrouwde het niet, dus liet mij vanmiddag terug komen bij de DA.
En ja hoor... een huidontsteking!

Echt he, houdt het dan nooit op voor dat arme beestje
We komen er ook echt te vaak, Binkie wordt al helemaal enthousiast als hij de DA en assistente ziet en rent altijd vrolijk naar binnen

Maar ik vind het nu wel eventjes genoeg hoor! Ik heb ook al lopen dokteren met m'n pony. En als ik de DA belt, herkennen ze m'n stem al, ze weten mijn naam al gelijk als ze me zien en ze begroeten me uitbundig op straat.
Ik heb voorlopig wel eventjes genoeg DA gezien laatste half jaar