Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Teigetje008 schreef:hey,
ik heb een keer een serie gezien van Ceasar...die hond at ook zijn eigen poep op. Het bleek dat hij een bepaalde vitamine miste, wat bij jouw hond best mogelijk is door het dieetvoer.
deze hond kreeg, op het moment dat hij zag dat de hond iets ging eten wat hij niet mocht, banaan...
Vooral bij de poep was dit de truc omdat de consistentie van een banaan blijkbaar hetzelfde is. Verder zit hierin vaak de vitaminen die de hond dan mist...
ik roep ook maar wat, maar wie weet heb je er wat aan! (misschien eens kijk op youtube voor die aflevering?)

StalNollie schreef:paar keer flink sambal overal op doen als je weet van eeeee dat gaat hij opeten ... sambal werkt prima
corientjuhh schreef:Muilkorfje?
Het is voor z'n eigen bestwil, straks kunnen we hem rollen als dit zo doorgaat..
wat ook vaak helpt is de hond eerst de maag en darmen klaar te maken door een tijdje pens te voeren, en dan ineens overzetten op rauw voer (haaksbarf, tinlo, je kan ook gewoon smuldier voeren, is ook compleet, lotgering is goed en niet duur).
) en dat moet je ook aanpakken, dus wel echt langs 2 kanten.
Kyarahh schreef:Ik zei ook 4x minimaal een kwartier, dit kan ook een half uur of een uur zijn
Een balletje weggooien is zonder werpstok, maar hier zijn we al gauw zo'n 20 minuten mee aan het gooien.