Met haar heb ik weer trouble , ze zitten altijd buiten , regen - sneeuw - vorst altijd buiten ze mogen het zelf bepalen. Nu zit ze op tegels en ja verdorie ze worden weer vies en het haar op de onderkant hangt er wat bij , nu heb ik ze even schoongespoeld. Kachel lager gezet en met koud water de poten gespoeld . Haar hakken zagen er nog goed uit , ze hupst nooit ze loopt altijd (dat zie je ook duidelijk) toen ze bij mij woonden zaten ze op grond en dat ging letterlijk met de hakken over de sloot
. Op grond zetten is geen optie met deze vorst etc , een optie is dat zij het hok van de junior ram gaan bewonen en s'nachts dus opgesloten zitten in een vrij klein hok maar wel rust voor de poten. Ik zit met mijn handen in het haar want ik heb geen idee wat te doen..... , ik veeg de ren elke week als ik bij mijn ouders ben en de stront valt mee (zindelijk zijn ze total not, dus alles is een bende in no time)Iemand? ben eigenlijk wel klaar met die poten , heb nog een stuk voor ze met grond waar ze heen kunnen maar op de tegels is toch leuker
. En voor in de ren is nog grond met gaas erop , kunnen ze ook nog op als het moet.
. Ik laat ze ophokken s'nachts
, maar denk niet e cuniculi... Ik kan altijd een bezoekje brengen