Vandaag even gauw wat plaatjes geschoten van onze pup Nica en ook gauw de andere 3 op de foto gezet. Zijn alle 4 Langstockhaar Duitse herders, Nica aus dem Elbtal is 9 weken, Draco von der Nibelungenburg ruim 1 jaar, Aylah von der grünen Aue ruim 2 jaar en Max Beuszen von Elsgraben 8 jaar. Nica en Draco komen uit werklijnen. Foto's komen van FB dus geen top kwaliteit. Berichtjes vinden we leuk.
De roedel
Nica
Aylah
Max
Draco
amy_leftover
Geplaatst: 08-12-12 18:02
Heerlijk toch! Ik hou helemaal niet van dit winterse weer, maar als je dan ziet hoeveel plezier die honden hebben... dat maakt alles weer goed
Die eerste black-foto van Aylah Zo'n bek trekt Bentley ook super vaak op de foto
Ik vind sneeuw alleen leuk voor foto's hahaha. Verder mag het van mij weg. Ja typische blik hé zag die op jou foto's ook inderdaad voorbij komen. Komt van Odynn hahaha
amy_leftover
Geplaatst: 08-12-12 18:06
Moet wel zeggen dat ik het er stiekem niet zo heel snugger uit vind zien hahaha al heeft het ook wel iets schattigs
Anoniem
Geplaatst: 08-12-12 18:10
Mooie foto's, en wat een heerlijke roedel heb je zo.
Max wordt met de jaren mooier
Wilawander
Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-12 18:16
Amy@ Ja snugger is anders hé? past ook wel een beetje af en toe.
Yamcha@ Hij is 8 inmiddels maar nog zo fit. Hij word iets grijzer om het bekkie en als hij fanatiek wat gedaan heeft merk je dat hij niet meer zo snel is als vroeger maar mag niet klagen
Ja ze is heel anders als de andere. Wisten we vooruit. Zijn echte mannen honden en nergens bang van. Moet Roy ook hebben. Ze heeft nu al een gigantisch bord voor d'r hoofd. Doet waar ze zin in heeft en vrouwtje boos? boeit me niet hoor. Dus totaal passend voor Roy.