koud?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Vrouw2014

koud?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-12 17:24

Hoi!

Wij hebben 3 honden thuis een mechelaar x goldenretriever, sint bernard en een pitbulltje. Deze week zijn we verhuisd na een minder luxe woning met alleen een kachel :s de pitbull zit nu graag bij de kachel en wil onder de deken en bij een koude neus duwd hij die overal tussen waar het warm is :)

Moeten we er aan denken dat hij met dit weer een jasje aan moet of andere maatregelen nemen?

Ben helemaal niet van de honden kleding maar aangezien deze kort in ze vacht zit vergeleke de andere want die zoeken weer een koude plek op namelijk.

Groetjes

Hikarii

Re: koud?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 17:25

Ik heb een hond gehad, niet veel problemen hiermee gehad omdat hij vrij lange haren had..

Maar hij zou sowieso moeten wennen aan de andere tempraturen, verder gewoon lekker een warm plekje geven. In de natuur hebben honden ook geen kleren aan, dus ik vind het niet nodig :P

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 17:28

Je bedoelt toch zeker niet kleding aan in huis? Het arme dier, hoe zou je dat oplossen als je naar buiten gaat dan?

Vrouw2014

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-12 17:32

Goof schreef:
Je bedoelt toch zeker niet kleding aan in huis? Het arme dier, hoe zou je dat oplossen als je naar buiten gaat dan?

Nee bedoel voor na buiten :) als die het binnen al koud heeft dan kan die nog de kachel opzoeken...maar buiten..

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 19:35

gewoon een jasje aan doen buiten. Je weet zelf waarschijnlijk ook wel hoe het is om het erg koud te hebben. Mijn boxer heeft toch een behoorlijke vacht maar heeft het buiten snel koud. Ik loop voor spot omdat ik hem bij me hebt, hij loopt voor spot omdat hij een jas aan heeft maar beiden zijn gelukkig omdat we beiden geen kou hoeven te lijden en veel plezier hebben buiten.
Nu heeft mijn hond ook spondylose (artrose in de rug) en is een jas echt niet meer overbodig voor hem!!)

Hij is mijn eerste hond die een jas aan moet en hopelijk ook de laatste maar als ik zie dat een hodn het buiten koud heeft dan krijgt hij gewoon een jas aan. Het moet leuk zijn om mee naar buiten te gaan!!