Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik hoop wel dat hij altijd zo lief en ontschuldig blijft. Want een kolos van ruim 4 ton met te veel testosteron in je woonkamer? Nee, gewoon niet.

lschaap11 schreef:Nou mij niet gezien !
Er was een keer net zoiets, mensen die een nijlpaard als huisdier hadden ( jessica heette dat beest geloof ik ) Ze waren echt gek op haar, maar toen de nijlpaard een keer boos werd heeft ze de mensen gedood, ik kan het artikel nog wel even opzoeken
lschaap11 schreef:Nou mij niet gezien !
Er was een keer net zoiets, mensen die een nijlpaard als huisdier hadden ( jessica heette dat beest geloof ik ) Ze waren echt gek op haar, maar toen de nijlpaard een keer boos werd heeft ze de mensen gedood, ik kan het artikel nog wel even opzoeken
Zo'n groot log beest dat met z'n kop door het keukenraam even komt gluren.lschaap11 schreef:Dat was niet Jessica, maar een ander nijlpaard dat Humphrey heet(te?).Nou mij niet gezien !
_Summerly_ schreef:Ik vind het superschattig.Zo'n groot log beest dat met z'n kop door het keukenraam even komt gluren.
lschaap11 schreef:Dat was niet Jessica, maar een ander nijlpaard dat Humphrey heet(te?).Nou mij niet gezien !
@ eclair98: Christian van John Rendall en Ace Bourke: http://www.youtube.com/watch?v=cvCjyWp3rEk
eclair98 schreef:Nijlpaarden zijn de gevaarlijkste dieren van Afrika!
en er waren ook 2 jongens met een leeuw, waar ik nu niet even op kan komen

Jessica is een beroemde nijlpaard ze komt regelmatig langs op zenders zoals animal planet. Een ander nijlpaard, met de naam Humphrey heeft zijn eigenaar gedood. Waarom ze het filmpje van Jessica laten zien bij bovenstaande link is me niet duidelijk
Maar dat even terzijde.
eclair98 schreef:Nijlpaarden zijn de gevaarlijkste dieren van Afrika!
en er waren ook 2 jongens met een leeuw, waar ik nu niet even op kan komen