Wie hebben er allemaal buitenlandse hondjes? Misschien kunnen we er in dit topic leuk over praten enzo en ervaringen/ verhalen delen.
Weet niet of het topic hier goed staat, mag het anders verplaatst worden?
Nou, even voorstellen, ik ben Jessica, 24 jaar en heb al 3,5 jaar een Spaanse van de Stichting Arca Naoh.

Dit is Gina, waarschijnlijk een kleine Podenco kruising. ze is nu ongeveer 7 jaar naar schatting. Echt een lieverd, maar wel angstig voor vreemden en auto's. Ze is gek op eekhoorns en het strand. Ze gaat altijd lekker mee als we een weekendje of weekje weggaan in NL, en afgelopen zomer, is ze zelfs voor het eerst mee geweest naar het buitenland op vakantie. Een hele tour, van Cannes naar Spaanse grens en toen naar Milaan. Maar ze deed het geweldig en ze heeft er veel plezier gehad.
Mijn volgende Spaanse is in bestelling

Hij heet momenteel Lee maar ik heb al een paar andere namen in me hoofd. Hij komt van de Stichting Robustiano.

http://nieuwe-bieb.robustiano.nl/html/776-lee.html
Nou ik ben benieuwd naar jullie hondjes, showen maar

Groetjes Jessica
Ps: Dit is geen topic voor mensen die hun mening al weer klaar hebben, waarom wij honden uit het buitenland halen. Ga er eerst in verdiepen hoe het er in zulke landen aan toe gaat, en oordeel dan pas