ÕKe omdat het al 2 dagen hier in onze vrienden kring het gesprek van de dag is wil ik het ook met bokt delen
Een klein jaar geleden gingen we opzoek na een vriendje voor onze kat Stitsch die naast zijn bak plaste we dachten aan eenzaamheid dus een vriendje! we kregen een erg leuk zwart wit katje van een vriendin toen 7 weken oud! er werd bij gezegd dat het een Poesje was ( een vrouwtje )
katje kwam weekje later omdat het een ingegroeid nageltje had dit was behandelt door de DA en was beter als ze nog even wat melk kreeg van mama poes!
Toen kwam LILO bij ons wonen en haden we dus een geholpen kater en een Poesje!!!!!
nu bijna een jaar laten we zitten op de bank Lillo begint op stitsch haar ding te doen ik kijk mijn vriend aan en vraag zou ze krols worden? dan kunnen we haar laten helpen. nou zegt mijn vriend lijkt me niet iets wat meisje katten doen!
dus kat erbij en eens gekeken nu blijkt ons meisje is dus geen meisje ma na een klein jaar samen wonen en nooit getwijfeld hebben we dus 2 katers lopen!!!!
nu word het snel afspraak maken om te laten helpen en hoop ik dat het eindelijk mijn kattenbak probleem oplost!!!!