dan heb je ineens 2 katers!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

o0eefje0o

dan heb je ineens 2 katers!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-12 21:55

ÕKe omdat het al 2 dagen hier in onze vrienden kring het gesprek van de dag is wil ik het ook met bokt delen

Een klein jaar geleden gingen we opzoek na een vriendje voor onze kat Stitsch die naast zijn bak plaste we dachten aan eenzaamheid dus een vriendje! we kregen een erg leuk zwart wit katje van een vriendin toen 7 weken oud! er werd bij gezegd dat het een Poesje was ( een vrouwtje )
katje kwam weekje later omdat het een ingegroeid nageltje had dit was behandelt door de DA en was beter als ze nog even wat melk kreeg van mama poes!

Toen kwam LILO bij ons wonen en haden we dus een geholpen kater en een Poesje!!!!!

nu bijna een jaar laten we zitten op de bank Lillo begint op stitsch haar ding te doen ik kijk mijn vriend aan en vraag zou ze krols worden? dan kunnen we haar laten helpen. nou zegt mijn vriend lijkt me niet iets wat meisje katten doen!

dus kat erbij en eens gekeken nu blijkt ons meisje is dus geen meisje ma na een klein jaar samen wonen en nooit getwijfeld hebben we dus 2 katers lopen!!!!

nu word het snel afspraak maken om te laten helpen en hoop ik dat het eindelijk mijn kattenbak probleem oplost!!!!

xJolien

Re: dan heb je ineens 2 katers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 17:16

Maareee, is ie dan niet naar de DA geweest in de tussentijd? (entingen etc?)
Als ie in het systeem is gezet, kijken ze ook altijd even voor de zekerheid...

(hoewel onze vakantiedierenarts het verkeerd aan ons heeft verteld, waardoor we nu poes Hannes ipv kater Hannes zitten...)

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 17:20

En poezel heeft ook geen ballen ontwikkeld in het afgelopen jaar ?

Wat een verhaal :D

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 19:49

gelukkig maar dat het een kater is als ze ook buiten mogen komen (geen idee?) poezen kunnen vanaf 5 maanden leeftijd al drachtig worden namelijk dus zou nu laten helpe nal veel te laat zijn ;)

Overigens er wordt nog steeds dus naast de bak geplast? Hoeveel kattenbakken heb je staan en hoe ver staan deze uit elkaar?

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-12 22:41

heb er 3 staan op elke verdieping 1! kat heeft nooit iets gemankeerd is nog geen jaar hier en door het assiel waar hij vandaan komt geent enzo dus nee heel stom hij loopt alleen binnen met zen geholpen vriendje van ruim een jaar :D dinsdag wordt tie geholpen! en dan hopenlijk ook kattenbak probleem opgelost

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 08:51

ik bedoel eigenlijk dat kattenbak probleem was er al voordat je er een kat bij genomen hebt. Het kattenbak probleem is dus nooit over gegaan? Dan zou ik geen hoop hebben dat het probleem opgelost is als deze geholpen is om het feit dat deze dus niet sproeit en de andere kat al onzindelijk was voor de komst van deze kat als ik het begin bericht goed begrijp ;)

Uiteraard zeker laten helpen want sproeiende katers is niet fijn en als ze het eenmaal door hebben...

Doet je andere kat grote plassen buiten de bak of kleine plasjes? Ooit al eens de urine laten onderzoeken op bijv. blaasgruis?

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-12 15:36

jha andere kat is zinnelijk geweest en ineens begon die naast de bak te doen! dus wij dachten eenzaam! na wat dieren arts bezoekjes waarin hij kern gezond verklaard was dus toen kreegt stitsch zijn vriendinnetje lillo die inmiddels een jongetje blijkt te zijn!

dinsdag word hij geholpen dus hoop het stiekum is mijn laatste hoop!

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-12 15:37

al urine en bloed laten onderzoeken en poepies! helemaal gezond! zijn flinke plassen wel naast de bak altijd op de zelfde plaats