Dus bij deze!
In mijn onderschrift staat het vorige topic, kun je mooi vergelijken hoe Arya en Arwen (zusjes) al gegroeid zijn de afgelopen tijd.Tips om zwarte cavia's goed op de foto te krijgen zijn meer dan welkom!

Kung Fu's Akiko, US Teddy zeugje. Akiko is de jongste van het stel. Ze is gefokt door Seven hier op bokt. Akiko gaat in februari volgend jaar een tijdje samenwonen met Calisto en Zephyra

Arwen, driekleur rex zeugje.

Snowy, wit gladhaar zeugje.

Voor Snowy ga ik een ander vriendje zoeken. Ze ligt niet helemaal lekker in de huidige zeugengroep en ze zorgt voor veel onrust.
Ik heb een castraat (=gecastreerde beer) gereserveerd bij Stichting Cavia. Zo gauw ons nieuwe hok klaar is, mogen zij gaan samenwonen
(Voor updates etc. van het hok, zie topic 'Project Caviaflat' in mijn onderschrift)
Zephyra, zwart gladhaar zeugje. Zephyra gaat in februari volgend jaar samenwonen met Calisto en Akiko.

Nefisa, driekleur rex zeugje.

Arya, driekleur rex zeugje.

En toen waren de mannen aan de beurt! Calisto is een zwart beertje met de nog vrij zeldzame hollander tekening. Hij mag in februari samenwonen met Akiko en Zephyra, hopelijk zorgen zij voor een aantal mooie, gezonde babies!
Calisto wou voor de foto's niet stil zitten, het kleedje rook veel te lekker naar de dames 

Camera's zijn ook erg interessant, dan krijg je dit soort foto's

En als laatste Jack, een neefje van Calisto. Jack is vrij schuw en vind het niet prettig om opgepakt te worden, dus foto's maken was al helemaal spannend voor hem.

Eén van zijn kopplaten loopt helaas niet helemaal door, maar dat maakt hem niet minder leuk!