Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Sassol schreef:Het kan zijn dat je hond het niet goed doet op die brokken. Een paar dagen diarree kan als je overstapt, maar dat moet met max 4 dagen toch wel weer over zijn.
Van welk merk naar welk merk ben je overgestapt? En als ik het goed begrijp heb je nu een brok van de DA gekregen waar je mee begonnen bent?
Billy20 schreef:Sassol schreef:Het kan zijn dat je hond het niet goed doet op die brokken. Een paar dagen diarree kan als je overstapt, maar dat moet met max 4 dagen toch wel weer over zijn.
Van welk merk naar welk merk ben je overgestapt? En als ik het goed begrijp heb je nu een brok van de DA gekregen waar je mee begonnen bent?
Nee, ik heb een pasta gekregen die over het voer moet (Carnikur). Ik ben sinds deze week weer terug op de oude brok maar de diarree blijft.
Nanno_123 schreef:een leuk topic waar weer iedereen vers vlees kan gaan adviseren..
ik denk dat dat verschilt per hond en per brok of wat je ook voert.
hou je hond gewoon in de gaten, jij kent hem het beste, zodra je het niet vertrouwd even langs de dierenarts gaan, maar ik denk niet dat het weken zal moeten duren!