Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Een balletje ofzo lijkt me idd geen succes, dat zal ze alleen maar leuk vinden... 
lizy29 schreef:Ik denk eerlijk gezegd dat dit niet alleen een gebrek aan opvoeding is.
Het zou mij niet verbazen als een van de ouders of misschien zelfs wel beide wild/verwilderd waren. Consequent zijn is absoluut belangrijk. Hardhandig zijn heeft naar mijn ervaring geen zin. Geef je kitten uitdaging in huis. Voerbal, spelletjes etc. Zorg ook dat er voldoende hoge oppervlakken en klimmogelijkheden zijn. Dit brengt ook vaak rust in een kat.
Edit: zorg ook voor een plek waar hij zich terug kan trekken.
ze ligt nu heel lief en zoet bij me en loopt me kusjes te geven (zou ze het aanvoelen dat ik het zat ben?) de ergste buien heeft ze s'avonds dus we zullen zien hoe het vanavond gaat. 
2a54z6e45r6r schreef:Ik straf mijn katten altijd zoals Sylvia zegt
Edit: Ohja, erbestaat zoiets als copy-paste
_Friemel schreef:Is het misschien een goed idee om haar dan mee naar buiten te nemen als ze zo'n bui heeft zodat ze lekker achter blaadjes aan kan rennen? Of beloon ik haar dan voor slecht gedrag? want met zo'n bui hangt ze dus in ons/gordijnen/behang enz.
_Friemel schreef:Is het misschien een goed idee om haar dan mee naar buiten te nemen als ze zo'n bui heeft zodat ze lekker achter blaadjes aan kan rennen? Of beloon ik haar dan voor slecht gedrag? want met zo'n bui hangt ze dus in ons/gordijnen/behang enz.