Olifanten horen niet in een dierenpark thuis. Het zijn géén huisdieren de honden komen van de wolven af en zo zijn '' het huis in gefokt'' katten net zo.. De paarden lijken niet eens meer op de ''wilde paarden'' omdat alles er na gefokt is... De olifanten en de andere stumpers die nu in een dierentuin zitten ook niet...
Zijn jullie er eens geweest? Die olifanten staan de hele dag te weven.. Lekker voor de gewrichten! het stukje waar ze op staan is gewoon belachelijk klein... Maar oooo wat leuk weer een kalfje erbij ( zo heet dat toch?) maar ondertussen is er een tijdje terug wel weer een dood gegaan na een vecht partij.. En het maar vreemd vinden. Die dieren lopen in de natuurlijk 100e km in dat park staan ze op een plekje van 100 bij 100 met veel geluk.. Ik denk dat het zelfs nog kleiner is... Joh ze gaan vechten wat vreemd.. In de natuur kunnen ze weg... Nu schijnt het al een jaar zo een strijd te zijn.. Waarom komt dat nu pas naar buiten en waarom komt er nu pas actie? Waarom moet er altijd eerst een dier overlijden voor er iets gaat gebeuren? Ik ging al nooit naar dierentuinen de laatste keer dat ik er ben geweest was ik een jaar of 8 12 jaar geleden.. Zie het zo weer voor me bah bah bah...
Ik word hier echt zo kwaad van

, Whysowhite...