Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MirandaNH schreef:ik maak ze zelf voor mijn ratjes en ik verkoop ze ook vaak, puur omdat ik vind dat ze in dierenwinkels te duur zijn (12 euro voor een inkruip hangmatje... vind ik toch echt te gek worden).
Ben je handig met de naaimachine? Of anders met naald en draad? Ik koop altijd bij wibra/zeeman/action/xenos etc fleecekleden. Bij wibra betaal je 3 euro voor 1 kleed. Daar kan je best wat hangmatjes uit halen. Ik gebruik altijd 2 lagen fleece voor een hangmatje, dit is steviger en kan je gewoon wassen en dan zo weer eens gebruiken (als het niet te erg verknaagd is natuurlijk haha!). Je kan bijvb ook 1 laag fleece en 1 laag katoen doen, katoen is vaak in hele leuke printjes dus zo kan je zelf heel leuk allerlei dingen maken! als je wil kan ik je in een pb wel ff een site geven waarop tutorials staan, daar wordt uitgelegd (ook met foto's erbij) hoe je ze precies maakt.
Je kan bijvb ook eens met reclame of acties leuke theedoeken halen en die ophangen, is altijd nog goedkoper als uit de dierenwinkel halen!
Echt je bent veel goedkoper uit door zelf te maken of bij iemand (zoals ik) die het voor de hobby doet te kopen (ik zit elke dag wel achter de naaimachine haha). Mocht je intresse hebben in de site stuur me dan even een pb'tje! Dan krijg je die ff![]()
Succes alvast iig hihih