bokkers met mopshonden.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ralphtdw

bokkers met mopshonden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-12 10:50

hallo,
allemaal ik zag hier meerder topics voorbij komen van bokkers met ... honden.
nu leek het mij wel leuk om een topic op te richten met bokkers met mops honden.
en zo over het ras te praten en ervaringen te delen.

zelf heb ik een mops hond van 2 jaar oud deze heb ik van de dood gered bij de fokker.
gewoon het normale geld betaald maar ik had het er voor over.
deze mops woog bij de geboorte 53 gram en met 7 weken in de 600 gram en dit was helemaal niks voor een mops.
zelf mocht ik hem langer bij de fokker houden vanwege de jonge leeftijd maar ik heb dit niet gedaan want ik wist zeker dat hij het toen niet had overleefd.
zij legde mij uit dat zij deze mops 1 klein flesje (waar haast niks in zat ) melk per dag gaf en dit is veelste weinig,.
maar goed
wij hebben mopsje mee naar huis genomen genaamd ELMO.
en gaven hem dus melk met een flesje wat hoort en hij groeiden per dag dit was niet normaal en daar uit konden wij merken dat deze mops veelste weinig eten of drinken heeft gehad.
wel was hij erg scheel maar dit trok naar dat hij ouder werd weg.
wel kan ik zeggen dat hij toch niet helemaal spoort en dit allemaal te maken heeft gehad hoe de fokker met het hondje om is gegaan.
hij is heel agressief met eten en hij eet zo snel dat hij al 1 keer gestikt is en wij hem mond op mond beademing moesten geven en dit was echt heel erg schrikken en was er een hele poos van verslag zijn naar de dierenarts geweest en die heeft hem toen spuiten gegeven voor de shock en het is gelukkig wel goed gegaan maar de Dierenarts zij dat wij veel geluk hebben gehad.
nu ben ik met hem meerder keren per dag bezig dat ik hem brokje voor brokje geef en dit gaat al heel erg lang goed.
gelukkig maar.

zelf ben ik helemaal weg van dit ras en vind ik ze een echte clown.
ben benieuwd of er nog bokkers zijn met mops hondjes.

en zal een paar foto's van mijn mops bij plaatsen van hoe hij bij de fokker vandaan kwam en zoals hij nu is

dit was al een week later en was hier al heel erg gegroeid
Afbeelding

hier kun je goed zien hoe lelijk haha en scheel hij was

Afbeelding

en zo is onze elmo uitgegroeid toch niet wel knap geworden he hahah

Afbeelding

MoniekJ

Re: bokkers met mopshonden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 10:57

ik heb een mophond van nu 6 maanden oud genaamd Guus :).
Het is echt een clown idd en een adhd gevalletje haha maar ooh wat is hij leuk!
Zal snel keer foto's plaatsen.

Die van jou is ook leuk haha. Jammer dat hij een slechtr start heeft gehad maar hij heeft geluk gehad dat hij zo geweldig baasje heeft. En ooh wat keek die schaal hahaha.

Ymor

Re: bokkers met mopshonden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 11:03

Haha wat een schatje ts. Hij is wel mooi geworden.

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-12 11:05

MoniekJ schreef:
ik heb een mophond van nu 6 maanden oud genaamd Guus :).
Het is echt een clown idd en een adhd gevalletje haha maar ooh wat is hij leuk!
Zal snel keer foto's plaatsen.

Die van jou is ook leuk haha. Jammer dat hij een slechtr start heeft gehad maar hij heeft geluk gehad dat hij zo geweldig baasje heeft. En ooh wat keek die schaal hahaha.

haha ja die van mij kan ook erg druk wezen.
ja hij was echt scheel ja ik dacht trekt nooit meer bij maar goed ik kon hem niet daar laten ik vond het zo zielig ik denk ik probeer het gewoon en zie wel hoe het uitpakt.
maar het is goed uitgepakt wel heeft hij een gebruiksaanwijzing erbij haha maar dat hebben mensen ook wel eens
maar ben erg benieuwd naar een foto van guus.
zelf zit ik te denken zal ik nog een mops aanschaffen maar dan heb ik 3 honden hahah