De bedoeling is/was om wanneer ik verhuis deze hond mee te nemen, de verhuis was al maanden voorzien maar door problemen woon ik dus nog thuis bij mijn ouders en hun hond. Deze 2 honden zijn de beste vrienden.
Maar sinds kort begint mijn hondje dus allerlei dingen kapot te bijten.. Ik geef hem steeds een kussen en dekens waar hij kan op liggen in zijn bench, maar doordat de andere hond gewoon vrij in de ruimte slaapt, sleurt de kleine hond altijd zijn kussen en dekens uit de bench samen bij de grote hond. En eens dat hij in de vrije ruimte ligt, bijt hij dus alles kapot. Nu is hij zelfs aan de vuile was geraakt en zijn er wat kleren gesneuveld. Ook buiten vind hij allerlei dingen, van bloempotten tot stenen..
Meestal als we hem betrappen is het kwaad al geschied..
Hij en de andere hond kunnen zowat continue naar buiten waar ze een zeer grote tuin tot hun beschikking hebben. Ze gaan af en toe wandelen, helaas niet dagelijks. Vroeger nam ik mijn hond ook steeds mee naar de paarden, maar sinds hij getuige was van een serieuze val van mij, is hij er enorm bang geworden. Dus hij zit daar de hele tijd aan de kant te rillen, dus met die afwisseling doe ik hem ook geen plezier.
Dus mijn vraag, wie heeft er nog tips voor mijn bijtgrage hondje? Ik vermoed sterk dat het komt door verveling, ik heb allerlei speeltjes en speelballen waar snoepjes in kunnen, maar dan komt het tot een wedstrijd tussen de twee honden en aangezien de hond van mijn ouders zowat 3 keer zo groot is als de mijne, verliest hij dus altijd

Ik hoop dat dit gewoon een fase is.. Want binnenkort ga ik dan wel eindelijk eens verhuizen en zal hij dus alleen zijn ipv met een andere hond.