De zoektocht kon beginnen, maar wat wilde we eigenlijk???
Niet te oud, lief, voor binnen en buiten.
Maandag 12 november gingen we naar dierentehuis Zeist, want we wilde graag een kat uit het asiel. (zijn door dierenarts gekeurt etc)
We mochten vier katjes bekijken; 1. een cypers poes van ongeveer 6 maanden. 2. een lapje van 4 maandjes. 3. Dobby, cypers met wit 3 maandjes 4. rode poes van 8 maandjes.
De eerste en tweede vielen snel af, ze waren wel leuk, maar niet zo lief als we zochten. van de derde was ik helemaal gek, jong, speels, maar ontzettend lief. De laatste vond mijn zus helemaal het einde. Was ook ontzettend lief, maar wilde niet zo graag op schoot. Uit eindelijk mn zus over kunnen halen en gekozen voor dobby.
Omdat dobby pas 10 december binnen was gebracht, en een asiel wettelijk verplicht is het dier 2 weken te houden voor eventueel het opkomende baasje, moesten we dus nog eventjes wachten.
17 november gingen we weer op bezoek, dit keer papa en vriendlief mee... hij bleef zo ontzettend leuk.. ik kon echt niet wachten tot hij bij ons was
omdat er een fout in de inschrijving van dobby was, was ze uiteindelijk pas de 14e officieel ingeschreven. Het kon dus zijn dat we toch nog wat langer moesten wachten.
Inmiddels had ik mijn opa al gevraagd om hem samen met mij midden in de week dan op te halen.
Maar vrijdag de 23e belde het asiel en dobby mocht zaterdag mee.
YES eindelijk onze kleine kerel.
genoeg gepraat; De foto's!
1. op bezoek bij dobby in het asiel

2. dobby opweg naar huis (miauwen wat hij deed haaha!)

3. dobby thuis op ondekkings reis

4. de vensterbank was meteen zn favoriete plaats

5. maar toen kwam hij al snel bij ons op de bank

6. vriendlief wilde hem graag zien, dus hup even gefacetimed met dobby

7. lekker gekroelt worden

8. en vannochtend na zn eerste nachtje in de huiskamer

hij moet echt nog veel leren.. want tijdens het eten moet hij echt even in zn kooitje, want hij wil alles waar jij mee bezig bent.
hij ligt nu ook op mn schoot voor mn laptop. ohja we moeten echt eraan wennen, hij spint de hele dag door. soort van bromvlieg
en weinig last van wennen (als in onder de bank verstoppen
)