loslopende hond, geen idee waarvandaan

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

loslopende hond, geen idee waarvandaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 21:50

hallo,

vandaag toen wij met de paarden naar het bos gingen, kwamen wij bij het begin een hond tegen, een soort van husky denken we, maar nog een jongkie.
Hij bleef de paardjes maar volgen, overal waar we gingen :o.
Toen we ergens iets gingen drinken en dus de paarden vastmaakten, wilde we hem proberen te vangen.
Dit is ons jammer maar helaas niet gelukt, dus we kunnen ook niet achterhalen waarvan hij komt (had kokertje aan halsband).
Daarna is hij terug vertrokken, niet meer gezien.

ik heb dit een jaar geleden ook gehad, met een windhond, toen ik dacht: als ik hem vandaag nog eens tegenkom, stap ik af & kijk ik of hij van iemand is, maar die heb ik niet meer gezien

dierenfan

Re: loslopende hond, geen idee waarvandaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 21:57

wat je een volgende keer kan doen is amivedi bellen of de dierenambulance. Deze gaan niet vangen maar als de eigenaar daar ook naartoe gebeld heeft kunnen ze wel door geven ter hoogte van waar de hond voor het laatst gezien is ;)
Daarom heb ik die nummers in mijn mobiel staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 22:05

ik ben belg, maar volgende keer bel ik inlichtingen of politie of zo, die sturen mij wel door naar zo'n 'organistaties' ;)

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 22:09

ik belgie is het idd anders geregeld dan in NL maar misschien idd een optie de politie te bellen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 22:11

ja, het probleem is ook bij mij: ik kan niet altijd afstappen of te gaan kijken of die hond iets aan zijn halsband heeft als ik alleen ben met rahere, aangezien ik die dan NIET kwijtgeraak en die doodsbang is voor honden

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 22:13

Ook al kun je dan misschien zelf op dat moment niets doen, je kunt dan wel doorgeven op welke locatie de hond zich bevindt .. mocht iemand hem dan kwijt zijn, hebben ze in elk geval een indicatie waar te gaan zoeken :j