We kwamen uit school en ineens was zijn achterkant verlamd, dus wij zo snel mogelijk naar de dierenarts. We hadden de keuze tussen euthenasie of een pepspuit. Het was het beste om hem een spuitje te laten geven.. wat ik zelf natuurlijk liever anders had gezien maar dit was toch het beste voor hem.. anders was hij alleen maar aan het lijden. Als hij een pepspuit had gehad had hij waarschijnlijk 2 of 3 dagen nog niet kunnen lopen en hij moet natuurlijk eten, drinken en zn ontlasting moet hij ook kwijt kunnen dus dat was anders toch alleen maar een hel voor hem geweest. De dierenarts vond dit ook het beste.. Kiba is uiteindelijk 11 jaar geworden, wat toch een hele mooie leeftijd is voor een herder. Opweg naar de dierenarts, in de auto..

Zal aan je blijven denken...

We hebben hem mee naar huis genomen, en eerst onze andere hond Katinka bij hem gelaten zodat Katinka zijn dood kon accepteren. Daarna hebben we hem begraven. Toen we Kiba kregen was hij 17 weken oud, we hebben hem dus ruim 11 jaar gehad. Ik mis hem ontzettend.. de stilte in huis was heel raar. We merken ook dat Katinka hem mist.. Katinka is nu 13.5 jaar oud en die twee zijn dus altijd samen geweest.
Dinsdag hebben we gelijk op internet gekeken naar een pup, omdat het ineens wel heel erg stil was en we wouden toch wel weer zo snel mogelijk een andere hond, ook voor Katinka. Dus dinsdag avond hebben we een leuke pup gezien en dus daar gekeken, en ja hoor! dat werd ons nieuwe hondje!

Ze heet Bo. Bo is een kruising tussen een mechelse en een duitse herder. Ze is 4 maand oud en het is echt een schatje..

Het gaat super goed tussen Katinka en Bo
al moeten de katten wel heel erg wennen nog.. maar dat komt allemaal goed!Binnenkort maak ik een topic van Bo met nog meer leuke foto's!

Ik hoop dat we met dit hondje ook veel geluk krijgen en dat ze net zo oud als kiba mag worden, het liefst natuurlijk nog ouder!
Kiba heeft een fijn leven gehad en daar gaat het om!