xJurdyWonanx schreef:haha, werkt muizen hebben net zo verslavend als, nou ja als alles eigenlijk haha?
Ik zou beginnen met 2, las toen dat 3 beter was ivm als een zou sterven en je dan als beginner niet meteen hoeft te koppelen met andere en vind het ineens geen slecht idee om er 3 uit te mogen zoeken ipv 2 haha.
Zie ook zoveel leuke plaatjes voorbij komen op het muizenforum en weet echt niet wat voor iets ik nu moet kiezen straks.
En dan al die leuke dingen voor in het hok, van die houten blokhutjes in maatje miniatuur, toch om verliefd op te worden ghehe.
Maar pfoeh, 24 das wel veel.
Heb je ze als huisdier of fok je zelf als voedermuizen?
Das ook meteen een hele verrassing dan, 11 kleintjes.
Wel super leuk inderdaad, kan naar mijn aquarium zo al hele tijden blijven staren, muizen hebben dat kijkgehalte nog veel meer
Ze zijn gewoon al huisdieren bedoeld, ik fok ze ook als huisdier/fokmuizen.
De muisjes die verkocht gaan worden, gaan naar een andere fokker toe
Het begon bij mij eigenlijk zo'n 5 jaar geleden met stiekem 2 muisjes en een kooitje kopen en verstoppen voor mn ouders, maar dat was moeilijker dan ik had gedacht, uiteindelijk is het uitgelopen op een kooi van 1.80m hoog en 1m breed voor de mannen, en een kooi van 1.80m hoog en 0,60m breed voor de vrouwen.
De mannenkooi is in 2en gedeeld omdat ie anders wel erg groot is, die is dan ongeveer 0,90m hoog
En had ik ongeveer 2 maanden terug 3 nestjes, waarvan er ongeveer 10 weggaan dan, dus het is inderdaad best verslavend ja