We zijn al een tijdje aan het zoeken naar een leuk nestje puppy's. Mn moeder doet nog een opleiding dus ze wou na de opleiding pas een puppy omdat ze dan alle tijd ervoor heeft. Nu zagen we een advertentie met puppy's waarvan de moeder een border collie is en de vader een friese stabij. Ontzettend leuke puppy's, gebeld en er was nog een teefje over! Alleen, ze konden nu al weg. Overlegd en omdat ik een tussenjaar heb ben ik veel thuis dus het zou eigenlijk wel kunnen. Teruggebeld en dezelfde avond nog wezen kijken. Ze kon ook gelijk mee aangezien de entingen enzo allemaal gedaan waren. Het leek in eerste instatie het 'sukkeltje' van het nest, liep niet en zat alleen maar in een hoekje, maar ze hadden net eten gehad.
In de auto mee, in een handdoek op schoot. Ze was erg braaf en heeft niet overgegeven! Eenmaal thuis werd ze al veel vrolijker nu haar maag niet meer zo vol zat.
Ze heet: Siepie
1. Diezelfde avond thuis

2.

3. De volgende dag, in haar mandje.

4. Hahaha gek beest

5.

6. Buiten

7.

8.

9. En de volgende dag moest ze al model voor me staan, fotoshoot met thema: Kerst

10.

11. Waarbij ze lekker in slaap viel

12.

13.

14. En vandaag buiten.

15.

We zijn erg blij met haar! Ze heeft de kleur van een border collie, het koppie van een friese stabij en het karakter van een border collie.
We zijn benieuwd hoe haar oortjes gaan staan!
Een reactie zou leuk zijn